OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår fordonsflotta på 30 ekipage rör sig över stora delar av södra Sverige. Som Trafikledare/Administratör kommer dina arbetsuppgifter att bestå av trafikledning, lastoptimering, schema och tillkommande administrativa arbetsuppgifter.
Om dig
Vi söker dig med ett naturligt driv och erfarenhet av arbete i åkeribranschen. Du behöver ha god förståelse för kundens verksamhet och chaufförens arbetssituation. Du är flexibel, stresstålig och har en helhetssyn med affärstänk. Du har förmågan att balansera och prioritera löpande arbetsuppgifter. Vi ställer också höga krav på din sociala kompetens, där positivitet och driv är dina ledord. Du kommer arbeta i en väl sammansvetsad grupp, därför är personlig lämplighet av yttersta vikt. För att du ska klara av arbetet måste du ha god datorvana med en administrativ ådra där noggrannhet och effektivitet är dina ledord.
Kompetenskrav
Erfarenhet från Åkerinäringen.
Gymnasiekompetens
Mycket god svenska i tal och skrift.
God datorvana
Erfarenhet av administration
Meriterande
CE körkort
YKB
ADR
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en familjär arbetsplats där du blir en viktig del av vår verksamhet. Vi arbetar alltid efter en ”vi-känsla” där du blir en viktig kugge. Enligt oss skapas framgång genom driv, gott samarbete och engagemang där delaktighet, lyhördhet och chansen att påverka driver oss framåt. Något vi är övertygade om gynnar både lönsamheten och ger nöjda medarbetare.
Varaktighet
Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
Lön
Enligt överenskommelse
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Skicka ditt CV till morgan@stromsnas.nu
www.stromsnas.nu