Trafikskadehandläggare till stabilt företag!

Trafikskadehandläggare till stabilt företag!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en ny utmaning inom administration och kundkontakt? Gillar du att ha kontakt med kunder och leverantörer för att söka reda på rätt information? Tjänsten som trafikskadehandläggare kan då vara tjänsten för dig. Välkommen in med din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Trafikskadehandläggare inom vår kunds verksamheter i Sverige och Norge kommer du att ha ansvar för att hantera försäkringsskador för kunder för att maximera kundnöjdhet och kostnadsoptimering genom de olika skadeflödena. Du kommer få möjligheten att ta initiativ och utvecklas både genom självständigt arbete och i team.

Du erbjuds
- En fot in på ett stabilt företag som är världsledande i branschen
- Ett team med engagerade kollegor
- En företagskultur som ger dig stor möjlighet att göra skillnad och utvecklas

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Administration av trafikskador
* Kontakt med försäkringsbolag
* Fakturering
* Hantera inkommande mejl och telefonsamtal
* Upprätthålla kommunikation både internt och externt


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av administration
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har god dator- och systemvana, specifikt Excel

Det är meriterande om du
- Förstår norska
- Har arbetslivserfarenhet av kundservice

Kompetenser

För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du gillar att arbeta i många parallella processer samtidigt i högt tempo. Vidare är du en serviceinriktad person som har en naturlig fallenhet för att tillgodose kundernas behov och önskemål på ett professionellt och vänligt sätt. Slutligen, vill vi betona vikten av att du är ödmjuk och prestigelös, och att du tar dig an dina arbetsuppgifter med mål att leverera hög kvalitet. Under denna rekryteringsprocess kommer vi att fokusera främst på följande kompetenser:


* Kvalitetsmedveten
* Serviceinriktad
* Självgående


Övrigt

I denna rekryteringsprocess kommer vi att begära ut ett utdrag ur belastningsregistret.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår kund är världsledande inom teknologi för bränsleoperationer inom detalj- och kommersiella sektorer. Vilket företag det gäller kommer du få reda på under en eventuell telefonintervju.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2023
  • Ansök senast: 18 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024