OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Landstinget Västmanland är en av länets största arbetsgivare med ca 6 500 anställda. Landstingets huvuduppgift är att bidra till ett gott liv för västmanlänningar. Det gör vi genom att arbeta med hälso- och sjukvård, tandvård, utbildning, kultur, näringslivsfrågor, kollektivtrafik och miljö. Vi bedriver en bred och komplex verksamhet med hög förändringstakt och ökad processorientering. Öppenhet och dialog ska känneteckna verksamheten både internt och externt. Västmanland har ett centralt läge i Mälardalen. Här finns bra boende, service och kommunikationer samt goda förutsättningar för en rik fritid.
Kollektivtrafikmyndigheten är en myndighet inom Landstinget Västmanland som sedan 1 januari 2012 har fullt ansvar för den regionala kollektivtrafiken i länet. Myndigheten ansvarar för utveckling, planering och samordning av tåg- och busstrafik inom länet i samarbete med kringliggande län. Information om resmöjligheter och försäljning av färdbevis ligger också inom myndighetens ansvarsområde. Från och med april 2014 tog VL även över SJ:s resebutik på stationen i Västerås.
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta vid behov i våra Kundcenter på Centralstationen och i Punkt i Västerås.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ansvara för att ge service och råd till VL:s resenärer, direkt över disk eller via telefon och mail. Till arbetsuppgifterna hör även att sälja VL:s produktutbud samt att ta emot och hantera reklamationer. Arbetet innefattar även övrigt administrativt arbete såsom att behandla autogirokunder och skolkort samt kassahantering och redovisning.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från att arbeta i ett kundcenter med kundmöten över disk, i telefon och via mail. Du får gärna ha ekonomisk utbildning. Det är ett krav att du har arbetat med kundservice och det är meriterande om du har erfarenhet av annat administrativt arbete.
Vi söker dig som är lugn och stabil, du strävar alltid efter att ge god service och är tillmötesgående i ditt bemötande. Du har ett stort intresse och förmåga att hjälpa våra kunder. Du har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Självklart är du en lagspelare med god samarbetsförmåga som uttrycker en positiv attityd till arbetet.
Anställningsvillkor
Timanställning, efter behov vid ordinarie personals frånvaro – vardag och helger. Start snarast möjligt enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är den 2014-09-14.
Kontaktpersoner på detta företaget
LenaEklund, Enhetschef Onkologimottagningen
021-174095
CeciliaColmet, Avdelningschef
021-17 57 75
BennyViklund, Vårdförbundet-Vårdavdelningen
021-17 32 20
EvaEricson, Vårdförbundet-Strålbehandlingen
021-175220
BjörnGustafsson, Verksamhetschef
0221-264 45
PhillipEskridge fr 17 juli, Resultatområdeschef
021-17 59 93
AgnetaJohansson, Enhetschef
021-17 56 70
Maria Linder, Förvaltningschef
021-17 65 73
JakobKlasander, Fackligt repr. Vision
021-17 69 51
RobertOlsson, Enhetschef
070-223 14 42