OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Landstinget Västmanland är en av länets största arbetsgivare med ca 6 000 anställda. Landstingets huvuduppgift är att bidra till ett gott liv för västmanlänningar. Det gör vi genom att arbeta med hälso- och sjukvård, tandvård, utbildning, kultur, näringslivsfrågor, kollektivtrafik och miljö. Vi bedriver en bred och komplex verksamhet med hög förändringstakt och ökad processorientering. Öppenhet och dialog ska känneteckna verksamheten både internt och externt. Västmanland har ett centralt läge i Mälardalen. Här finns bra boende, service och kommunikationer samt goda förutsättningar för en rik fritid.
Kollektivtrafikmyndigheten är en myndighet inom Landstinget Västmanland som sedan 1 januari 2012 har fullt ansvar för den regionala kollektivtrafiken i länet. Myndigheten ansvarar för utveckling, planering och samordning av tåg- och busstrafik inom länet i samarbete med kringliggande län. Information om resmöjligheter och försäljning av färdbevis ligger också inom myndighetens ansvarsområde. Från och med april 2014 tar VL över SJ:s resebutik på stationen i Västerås och söker därför nya medarbetare.
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta vid behov i kundcentret på stationen i Västerås.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ansvara för att ge service och råd till VL:s resenärer, direkt över disk eller via telefon och mail. Till arbetsuppgifterna hör även att sälja VL:s produktutbud samt att ta emot och hantera reklamationer. Arbetet innefattar även övrigt administrativt arbete såsom att behandla autogirokunder och skolkort samt kassahantering och redovisning.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete vid SJ:s eller VL:s kundcenter. Du får gärna ha ekonomisk utbildning. Det är ett krav att du har arbetet med kundservice och det är meriterande om du har erfarenhet av annat administrativt arbete.
Vi söker dig som är lugn och stabil, du strävar alltid efter att ge god service och är tillmötesgående i ditt bemötande. Du har ett stort intresse och förmåga att hjälpa våra kunder. Du har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Självklart är du en lagspelare med god samarbetsförmåga som uttrycker en positiv attityd till arbetet.
Anställningsvillkor
Timanställning, start snarast möjligt enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är den 2014-03-23.
Välkommen med din ansökan. Urvalsarbete och intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden varför vi ber dig att skicka din ansökan snarast möjligt!
Bifoga inte betygshandlingar med din ansökan, dessa ber vi dig ta med vid en eventuell intervju.
Vi välkomnar sökanden oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionshinder, sexuell läggning eller ålder.
Vi samarbetar med "Jobba i Västerås". Besök deras hemsida, jiv.se, för att få information om Västerås och vilket stöd Medflyttarakademin kan ge till dig och din respektive vid en flytt till vår stad.
För anställning inom psykiatri eller handikappverksamhet krävs utdrag ur Polisens belastningsregister.
Vi säger nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
LenaEklund, Enhetschef Onkologimottagningen
021-174095
CeciliaColmet, Avdelningschef
021-17 57 75
BennyViklund, Vårdförbundet-Vårdavdelningen
021-17 32 20
EvaEricson, Vårdförbundet-Strålbehandlingen
021-175220
BjörnGustafsson, Verksamhetschef
0221-264 45
PhillipEskridge fr 17 juli, Resultatområdeschef
021-17 59 93
AgnetaJohansson, Enhetschef
021-17 56 70
Maria Linder, Förvaltningschef
021-17 65 73
JakobKlasander, Fackligt repr. Vision
021-17 69 51
RobertOlsson, Enhetschef
070-223 14 42