OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du efter en möjlighet att jobba inom reseindustrin? Är du angelägen om att få full utbildning av GDS boknings system och processer så att du kan ge högsta nivå av service till affärsresenärer? Då har vi det perfekta jobbet till dig!
Vår kund är en av världens ledande affärs resebyrå online och vi söker efter hårt arbetande kollegor till vårt team. Vi erbjuder hjälp och assistans till alla resenärer 24/7 och vi behöver vara tillgängliga på telefonen och emajl varje dag.
Är du:
-Intresserad av resor och van att boka dina egna resor online?
-Gymnasium utbildning eller högre?
-Minimum 2 års erfarenhet av kundtjänst eller försäljning?
-Van vid Call center miljö?
-Villig att delta i en 12 veckors utbildning som kommer bli en grund till reseföretagandet?
-Svenska som modersmål (eller certificat av Level C1 om du ej har svenska som modersmål)
-Goda kunskaper i engelska både i tal och skrift?
-Kan jobba olika skift mellan kl 0700 och 1600?
Vi erbjuder till dig
-En plats inom ett företag med den senaste teknologin inom resebranschen
-Riktigt spanskt kontrakt med fulltillgång till det spanska socialförsäkringsskyddet
-Betald utbildning
-Möjlighet att få bonus efter 3 månader
-Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med karriärs möjligheter
-Betald semester från första året
-Året runt jobb
-Flyttpaket där så är tillämpligt
-Rymligt och modernt kontor
-Hjälp med registrering av doktor för tillgång till vaccinationsprogrammet för Covid-19
Om du är intresserad? Som första steg skickar du in din CV på engelska.
Start datum: July och Augusti 2021
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read here how we are responding to the Covid-19 situation. If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions
Making business more human for the world's most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.