OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Hos oss på Telenor är våra kunder det viktigaste vi har – och vi har bestämt oss: vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder! Nu satsar vi stort på vår kundupplevelse och kundservice och bygger bland annat upp en helt ny kundservice på vårt huvudkontor i Råsunda.
Vad du kommer att göra
I rollen som Trainer i vår nya kundserviceorganisation har du ett helhetsansvar för utbildning av ny och befintlig kundservicepersonal. Utbildningarna innefattar både grundläggande system- och processkunskap samt vidareutbildning inom specifika områden som exempelvis sälj, kundbemötande och säkerhet. I rollen får du vara med på en spännande resa i att bygga upp en ny organisation och forma såväl arbetssätt som utbildning.
Tillsammans med kollegor säkerställer du att vårt utbildningsmaterial håller hög standard utifrån innehåll samt i pedagogiska inslag i form av tester och självstudier. Du arbetar i nära dialog med verksamheten för att identifiera och möta behoven i den nya organisationen och skapar förutsättningar för våra agenter att möta våra kunder med bästa möjliga service.
Arbetsuppgifter
* Planera och genomföra utbildningar för ny och befintlig personal
* Ansvarig för lärandemiljö i, samt iordningställande av klassrum
* Anpassning av utbildningsinnehåll baserat på operations
* Uppdatering av utbildningsmaterial och tillhörande tester/övningar och självstudier
* Coachande och stöttande av personal
Vem du är
För att lyckas i rollen som Trainer i vår nya kundserviceorganisation ser vi att du har tidigare bakgrund inom kundbemötande och/eller utbildning. Du har en god förståelse för vad som krävs i en kundnära roll och vill vara med på en resa i att utveckla Telenor Sveriges kundservice. Du är pedagogisk och har en god förmåga att nå ut med budskap och inspirera andra genom ny kunskap och perspektiv.
Vi ser att du har:
* Gymnasieexamen
* God skriftlig och muntlig kommunikation: svenska och engelska
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lagerholm, johanna.lagerholm@telenor.se. Skicka inte ditt cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: vi utvärderar applikationer löpande så vänligen sök idag.
Placeringsort: Stockholm
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580