OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga ansvarsområden:
I rollen som Trainer på kundtjänstavdelningen kommer du att ha ansvaret över; introduktionen för nyanställda, löpande utbildning av befintligt anställda, genomföra interna revisioner samt följa upp kvalitets- och prestationsmål. Du kommer även att se över att interna regler och procedurer efterlevs och översätta träningsmaterial.
Som person tror vi att du har en mycket stark pedagogisk förmåga, är strukturerad och noggrann. Vi ser även att du har förmågan att motivera, coacha och stötta andra. Troligtvis har du även en gedigen erfarenhet från kundtjänst och är väl insatt i hur reglerna och procedurerna ser ut.
Kvalifikationer & personliga egenskaper:
- Serviceinriktad, strukturerad och stresstålig
- Goda kunskaper i presentationsteknik
- Positiv inställning till ditt arbete
- Mycket goda kunskaper i regler och rutiner gällande kundtjänstavdelningens arbetssätt
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Upplysningar om tjänsten:
- Rollen är på heltid med 40 timmars arbetsvecka.
- Kollektivavtal finns med Unionen.
- Vid eventuell anställning kommer vi att begära utdrag ur polisens belastningsregister.