OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du pedagogisk, engagerad och bra på att skapa relationer? Har du en bakgrund inom kundtjänst eller försäljning? Då kan det vara dig vi söker till tjänsten som Trainer till Tele2-uppdraget, med placering i Östersund!
Vakansen som vi har utgörs av ett vikariat pga av föräldraledighet som sträcker sig till 2022-12-31.
OM TJÄNSTEN
Som Trainer har du en viktigt roll i uppdraget där du har ansvar för att introducera nya advisors i arbetet, hålla i vidareutbildningar, refreshutbildningar för befintliga områden samt utbildningar inom nya delar som uppkommer. Du kommer även ha ansvaret för att tillsammans med Training & Quality Manager utveckla och förbättra våra utbildningmaterial och utbildningsmetoder. En stor del i arbetet handlar också om att medlyssna, coacha och utveckla våra advisors efter utbildning och se till att de får den stöd och hjälp de behöver för att bli framgångsrika. Du har ett stort ansvar i att följa upp nya grupper väl ute i produktion samt utvärdera utbildningens effekt i kommande jobtraining perioder.Vi jobbar aktivt med målsättningar inom verksamheten för att få allt att gå runt och det är därför viktigt att få god förståelse för varför vi har målen och hur vi arbetar kring dem och på så sätt skapa rätt förutsättningar för våra förväntningar.
ARBETSUPPGIFTER:
- Undervisa fysiskt i utbildningssalar i verksamheten, samt digitalt
- Skapa en undervisningsmiljö som är engagerande och positiv
- Coacha våra medarbetare till att nå sina mål
- Utveckla och uppdatera utbildningsprocessen
DIN PROFIL:
- Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i svenska 1 och engelska 5
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
- Kunskap och gärna erfarenhet av kundbemötande/försäljning
- Du är utåtriktad, entusiastisk och driven
- Du har ett coachande förhållningssätt och är lättlärd till nya arbetssätt, du är bekväm med att ge konstruktiv kritik och kan förmedla budskap på både individuell samt gruppnivå, detta anpassat till just den kollega du coachar
- Du är organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina personliga och våra gemensamma mål
MERITERANDE ÄR:
- Erfarenhet av coaching inom försäljning
- Minimum ett års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
- Vana vid Excel
- Goda kunskaper i övriga MS Office-program
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, vikariat till december 2022
ARBETSTIDER: Måndag- Fredag 08:00-17:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-01-23
Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
För eventuella frågor angående tjänsten kan du kontakta:
Simon Bartelmess simon.bartelmess@webhelp.com
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780