OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transcom är Europas mest geografiskt spridda bolag inom outsourcing av Customer Relationship Management (CRM). I hela Europa jobbar ca 13000 kommunikatörer på 33 språk för över 100 klienter i 28 länder på 55 olika service center. Training and Quality Manager (TQM) ingår i[teamet som arbetar närmast mot uppdragsgivaren och är ansvarig för utveckling och leverans av utbildning och kvalitetsförbättringar inom Transcom. TQM ansvarar för att planera och samordna utbildning[av ny och befintlig personal, att följa upp utfallet av utbildningarna och att coacha utbildarna. TQM ansvarar för att kvaliteten följs upp av Team Leaders enligt rutin och att åtgärder genomförs om kvaliteten inte är tillfredsställande. TQM ska också rapportera kvalitetsstatistik både internt och externt. Önskvärda kvalifikationer * Erfarenhet av feedback och coachning * God förmåga att kommunicera med personer i olika befattningar, både externt och internt * God analytisk förmåga * Förmåga att prioritera