Training Centre Manager Sushi Daily Ica Maxi Västra Hamnen

Training Centre Manager Sushi Daily Ica Maxi Västra Hamnen

Arbetsbeskrivning

Kelly Deli är ett spännande och dynamiskt asiatiskt kulinariskt företag med ett entreprenöriellt tankesätt – vi vill göra saker bättre än någon annan och vara de första att tänka på fantastiska nya idéer. Vi sitter i skärningspunkten mellan detaljhandels- och restaurangvärlden och har upplevt en astronomisk tillväxt. Vi tror på Samhörighet och vägleds av våra starka Kelly Deli kulturella värderingar som ligger till grund för allt vi gör.
Även om vi först grundades 2010, har våra koncept redan varit en stor succé och också lönsamma! Vi har för närvarande ett stort antal kiosker över hela Europa och vi utforskar ständigt nya möjligheter.
Vi befinner oss i ett mycket spännande skede av vår resa, då vi strävar efter att bygga vidare på vår initiala framgång och att utforska nya koncept och innovationer i strävan efter en bredare och mycket ambitiös vision.
Kolla upp oss - https://youtu.be/5lVVtFUHz6A

Training Centre Manager rapporterar till Head of Regional Manager & Partnership Manager och kommer att skapa och upprätthålla en sann varumärkesupplevelse för våra kunder och partners. Training Centre Manager kommer att säkerställa att vårt utbildningscenter levererar livsmedelsstandard av högsta kvalitet, enastående kundservice samt att koordinera och genomföra utbildningar. Du kommer att leda och utveckla ditt team för att kontinuerligt växa och öka och försäljningen.
Våra produkter är handgjorda inför våra kunder och därför måste du vara en Manager som är mycket kundserviceorienterad och brinner för våra produkter och vårt varumärke.
Arbetsuppgifter
• Rekrytera och utbilda ny personal
• Leda, Inspirera och utveckla befintlig personal
• Säkerställa, uppföljning och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer
• Schemaläggning
• Lagerhantering
•Kostnadskontroll
• Leda ett kundservice- och kundnöjdhetsorienterat team.
• Skapa en positiv kundupplevelse
• Hantera kundfeedback och klagomå
• Analysera försäljningsresultat
• Hantera alla utbildningsförfrågningar
• Koordinera utbildningsplan för praktikanter (chefer, KellyDeli-team etc)
• Följ Academys utbildningsprocesser
• Fyll i alla relevanta utbildningsdokument
• Ge utbildning till praktikanter
• Utvärdera praktikanternas förmåga och ge feedback till intressenter
• Arbeta med Partnership Manager för att leverera utbildningsmål
Vem är du ?
• Erfarenhet som ledare
• Affärsmässigt och kommersiellt inriktad med utmärkt kundtjänstfärdighet
• Gedigen förmåga att organisera och hantera relationer
• Flexibilitet, öppenhet, entreprenöriellt och praktiskt tänkesätt
• Envis och fokuserad, problemlösningsförmåga, uppmärksamhet på detaljer
• Självmotiverad och motiverar andra
• Hög kvalitet av livsmedelssäkerhet
• Brinner för asiatisk mat
• Språk: Svenska och flytande engelska
Önskvärd:
• Erfarenhet av asiatiska kulturen är meriterande
• Relevant utbildning inom Business Studies, Management, Hospitality eller Catering Management, erfarenhet kan meriterande vid bristande utbildning
• Lön: kollektivavtal, beroende på erfarenhet.
Kontakta oss för att veta mer, vi vill gärna höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kellydeli Nordics AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Liknande jobb


Ansvarig Lunchkock

Ansvarig Lunchkock

25 november 2024

19 november 2024

Chefskock

16 november 2024