Training Coordinator

Training Coordinator

Arbetsbeskrivning

Tillsammans med ett bolag inom Automotive i Göteborg letar vi efter företagets nästa Training Coordinator. Vi söker dig som trivs med att leda projekt och initiativ i en miljö där förutsättningarna inte alltid är kristallklara och kan förändras över tid. Här är din chans att vara en del av ett internationella team och bidra med din projektledningserfarenhet och administrativa skicklighet. Teknisk kunskap är en fördel, men viktigast är din helhetsförståelse och kommersiella tänkande. Sök rollen så berättar vi mer!

OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work letar nu efter vår nästa konsult till ett snabbt växande bolag inom Automotive. Du kommer vara anställd i en roll som Training Coordinator där syftet med rollen är att samordna mellan olika intressenter både på huvudkontoret och på olika marknader för att säkerställa en så globalt enhetlig approach kring utbildning som möjligt.

I denna roll ingår du i Marknadsoperationsteamet inom Global Car Service & Repair, i Quality and Logistics-organisationen, och rapporterar till företagets Market Operation manager. Du blir ett del av ett flexibelt team med 10 personer.

Du kommer att erbjudas
- En position i en värderingsstyrd, internationell och dynamisk organisation med stark hållbarhetsfokus
- Bli en del av en mångkulturell miljö
- Möjligheten att arbeta med en spännande och innovativ produkt

Som konsult för Academic Work erbjuder vi betydande möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Samordna utbildning, schemaläggning av online-webbinarier, virtuella sessioner och evenemang
* Stödja och handled marknadschefer i företagets olika marknader
* Ansvara för dokumentation av överenskomna processer och arbetssätt som är relaterade till lanseringen av nya bilar
* Samarbeta med olika teknik-utbildningsteam inom föreaget för att tillhandahålla riktlinjer och koordinera utbildningsinsatser


VI SÖKER DIG SOM
- Har en YH- eller universitetsutbildning inom business administration eller ekonomi
- Har goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- Erfarenhet av att ha arbetat med administration eller koordinering från tidigare yrkesroll
- Dokumenterad erfarenhet av projektledning sen tidigare

Det är meriterande om du:
- Har tidigare erfarenhet inom automotive sen tidigare
- Erhåller teknisk kunskap och/eller erfarenhet då det är fördelaktig på grund av omfattningen av det dagliga arbetet

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Ansvarstagande
- Flexibel

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Du kommer få mer information om vilket företag som söker en konsult i nästa steg i processen.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2023
  • Ansök senast: 14 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024