Training Manager

Training Manager

Arbetsbeskrivning

Det här är vi  

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.  

Hos oss på Telenor är våra kunder det viktigaste vi har – och vi har bestämt oss: vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder! Nu satsar vi stort på vår kundupplevelse och kundservice och bygger bland annat upp en helt ny kundservice på vårt huvudkontor i Råsunda. 

Vad du kommer att göra 

I rollen som Training Manager i vår nya kundserviceorganisation ansvarar du för utbildning av ny och befintlig kundservicepersonal. Utbildningarna innefattar både grundläggande system- och processkunskap samt vidareutbildning inom specifika områden som exempelvis sälj, kundbemötande och säkerhet. I rollen får du vara med på en spännande resa i att bygga upp en ny organisation och forma såväl arbetssätt som utbildning. 

Tillsammans med kollegor säkerställer du att vårt utbildningsmaterial håller hög standard utifrån innehåll samt i pedagogiska inslag i form av tester och självstudier. Du arbetar i nära dialog med verksamheten för att identifiera och möta behoven i den nya organisationen och skapar förutsättningar för våra agenter att möta våra kunder med bästa möjliga service.  

 Arbetsuppgifter 
* Planera och genomföra utbildningar för ny och befintlig personal 
* Ansvarig för lärandemiljö i, samt iordningställande av klassrum 
* Anpassning av utbildningsinnehåll baserat på operations
* Uppdatering av utbildningsmaterial och tillhörande tester/övningar och självstudier 
* Coachande och stöttande av personal 

   

Vem du är  

För att lyckas i rollen som Trainer i vår nya kundserviceorganisation ser vi att du har tidigare bakgrund inom kundbemötande och/eller utbildning. Du har en god förståelse för vad som krävs i en kundnära roll och vill vara med på en resa i att utveckla Telenor Sveriges kundservice. Du är pedagogisk och har en god förmåga att nå ut med budskap och inspirera andra genom ny kunskap och perspektiv. 

  

Vi ser att du har:  
* Gymnasieexamen 
* God skriftlig och muntlig kommunikation: svenska och engelska 

 

Vårt löfte  

Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: 
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. 
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. 

 

Sök till oss idag  

Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lagerholm, johanna.lagerholm@telenor.se. Skicka inte ditt cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.  

Sista ansökningsdagen: vi utvärderar applikationer löpande och planerar för intervjuer i augusti 

Placeringsort: Stockholm  

Bra att känna till 

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2023
  • Ansök senast: 25 september 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Kundservicechef till Brigo

20 december 2024

19 december 2024