OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Training & Quality Manager, Mobile
Drivkraft, affärsmässighet och passion för att utveckla Telenors kundservice
Du blir en del av:
Divisionen Channels som ansvarar för kundmötet i alla kanaler inom konsument och SME – vi levererar behovsanpassat sälj och service med hög kvalitet. Inom Channels arbetar vi varje dag för att ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga.
Rollen tillhör avdelningen Kundservice Mobil som ansvarar för helheten avseende intäkter, kostnader och kundupplevelsen. Vi är ett team på 11 personer som har Stockholm, Göteborg och Karlskrona som arbetsorter. Vi samarbetar med en extern leverantör som operativt driver vår kundservice i Göteborg, Kalmar och Cypern. Vår ambition är att skapa branschens nöjdaste kunder!
Du får:
Som Training & Quality Manager ansvarar du för att utveckla hur vi utbildar samt hur vi säkrar kompetens och kvalité inom vår kundservice. Det betyder att du tillsammans med vår leverantör och interna resurser kommer driva utveckling inom området baserat på COPC.
Arbetsuppgifter som ingår i rollen:
* Säkerställa struktur, metodik och innehåll i utbildningar utifrån Telenor Way of Work
* Ansvarig för Telenors utbildningsmaterial inom Kundservice Mobil
* Driva verksamhetsutveckling av processer för utbildning och kunskapsverifiering
* Driva verksamhetsutveckling av Transaction Monitoring
* Ansvarig för riktlinjer samt tillämpning vid bedömning av hur ett godkänt samtal genomförs
I rollen samverkar du med hela Channels, affärsområdet konsument/företag och vår kundservicepartner. Du ska med andra ord trivas med att vara en lagspelare, låta dig utmanas och samtidigt säkra att du får rätt förutsättningar att exekvera på uppdraget.
Erfarenhet:
* Universitetsexamen som ekonom, ingenjör eller motsvarande är meriterande
* Arbetat med affärsutveckling
* Meriterande om du har erfarenhet från kundservice, Training & Quality och utbildad inom COPC
Du är:
Som person är du strukturerad och affärsmässig med ett analytiskt sinne, du brinner för verksamhetsutveckling och utgår alltid från kundens bästa. Ditt arbete präglas av ett datadrivet förhållningssätt i kombination med en förmåga att se samband och förstå helhetspåverkan på kanalen. Eftersom arbetet sker i en utmanande miljö med högt tempo behöver du vara en flexibel och prestigelös lagspelare med en positiv inställning.
Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det. Därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy.
Placeringsort: Stockholm
Anställningsform: Tillsvidare
Sista ansökningsdag: Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2018-10-19
Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Sebastian Pehrson, rekryterande ledare, 0733-780 116 E-mail: sebastian.pehrson@telenor.se
Välkommen med din ansökan!
Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget, Glocalnet, Canal Digital Kabel AB, Open Universe, OpenNet, Ownit och Vimla. Tillsammans har vi över 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på 12,8 Mdr SEK (2014) och cirka 1900 anställda.
Följ oss gärna genom att gilla oss på Facebook på "Telenor Karriär" och på LinkedIn ”Telenor Sverige AB” där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580