OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en operativ och taktisk medarbetare till vårt team på Customer Experience & Value Hub i rollen som Training & Quality Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Du kommer att ingå i Customer Experience & Value Hub som samlar alla som arbetar direkt eller indirekt med våra företagskunder avseende serviceuppdraget integrerat med merförsäljning. Vårt uppdrag är att ge våra kunder en kundupplevelse i världsklass och bidra till att Telenor ökar sina intäkter. Idag är vi ca 140 anställda bestående av vår egen verksamhet i Karlskrona och våra Partners Sykes och Webhelp. Din roll blir att ansvara för planering, genomförande och innehåll i våra utbildningar samt säkra en hög kvalitet i hanteringen av våra kundärenden. Du förväntas bidra så väl operativt som taktiskt och är ansvarig för att vi har en progress relativt våra verksamhetsmål som ex. kundupplevelse, medarbetarlojalitet och intäkter.
Vem du är
Som person är du inspirerande, strukturerad och drivs av att mäta dina prestationer. Du brinner för utbildning och att leverera en kundupplevelse i världsklass. Ditt arbete präglas av att se medarbetare utvecklas och du är medveten om att välfungerande processer och kvalitetsuppföljning är viktiga medel för att lyckas. Eftersom arbetet sker i en utmanande miljö med högt tempo behöver du vara en flexibel och prestigelös lagspelare med en positiv inställning. Du har erfarenhet som Utbildnings- och/eller kvalitetsansvarig inom Kundservice eller motsvarande.
Vad vi erbjuder
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – ta en paus och träna på lunchen, förlägga din arbetstid så du kan lämna/hämta barn på förskolan. Så länge du och dina kollegor kan leverera det du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson, sebastian.pehrson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
Placeringsort: Karlskrona.
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580