OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en operativ och taktisk medarbetare till vårt team på Customer Experience & Value Hub i rollen som Training & Quality Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Du kommer att ingå i Customer Experience & Value Hub som samlar alla som arbetar direkt eller indirekt med våra företagskunder avseende serviceuppdraget integrerat med merförsäljning. Vårt uppdrag är att ge våra kunder en kundupplevelse i världsklass och bidra till att Telenor ökar sina intäkter. Idag är vi ca 140 anställda bestående av vår egen verksamhet i Karlskrona och våra Partners Sykes och Webhelp. Din roll är fokuserad på vår verksamhet i Karlskrona och du ansvarar för utbildning av nya medarbetare samt vidareutbildning av befintliga medarbetare. Du kommer att utveckla och implementera kvalitetsprocesser och struktur för uppföljning av samtals- och ärendekvalitet på medarbetar- och uppdragsnivå. Vi har en tydlig ambition att bli ännu mer resultatorienterade och här blir din roll att skapa struktur avseende resultatuppföljning av medarbetare. Du förväntas bidra så väl operativt som taktiskt och är ansvarig för att vi har en progress relativt våra verksamhetsmål som ex. kundupplevelse, mervärde till våra kunder och kundlojalitet.
Vem du är
Som person är du inspirerande, strukturerad och drivs av att mäta dina prestationer. Du brinner för utbildning och att leverera en kundupplevelse i världsklass. Ditt arbete präglas av att se medarbetare utvecklas och du är medveten om att välfungerande processer och kvalitetsuppföljning är viktiga medel för att lyckas. Eftersom arbetet sker i en utmanande miljö med högt tempo behöver du vara en flexibel och prestigelös lagspelare med en positiv inställning. Du har erfarenhet som Utbildnings- eller kvalitetsansvarig inom Kundservice eller annan relevant och motsvarande bakgrund.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta (Sebastian Pehrson rekryterande chef). Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: 17 augusti
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580