OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi på Tranpenad nu dig som vill arbeta som ekonomiassistent. Trivs du dessutom på en arbetsplats där det ställs krav på ditt fokus och förmåga att arbeta självgående är detta tjänsten för dig!
OM TJÄNSTEN
I din roll som Ekonomiassistent kan dina arbetsuppgifter exempelvis innebära:
Kontroll, kontering och registrering av leverantörsfakturor
Kundreskontra, kvittoredovisning, kreditkortshantering.
Kundsupport gällande fakturafrågor
Löneadministration
Övriga administrativa uppgifter
OM DIG SOM SÖKER
För att du ska trivas i rollen som ekonomiassistent bör du ha relevant utbildning, samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper inom Officepaketet, samt god övrig systemvana.
Kompetenskrav:
- Positiv, öppen och flexibel
- Relevant utbildning i Ekonomi.
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Goda kunskaper av affärsystem och office
- Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Personliga egenskaper:
Vi fäster stor vikt vid din personlighet, inställning och motivation. Som person är du trygg, positiv, strukturerad och mycket noggrann. Vidare är du självgående och tar ansvar för dina uppgifter och är prestigelös.
ÖVRIGA VILLKOR
Tjänsten är heltid under 1 år, med god möjlighet till tillsvidareanställning.
OM OSS PÅ TRANPENAD
Tranpenads värdeord ”Personliga, Kompetenta och Ansvarstagande” har sedan starten 1999 lett till att vi idag har en ställning som en av Sveriges största aktörer inom bemanningslösningar för Lager, Logistik, Industri- och E-handel.
Idag har vi ca 2 000 anställda konsulter, med kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö, Helsingborg, Kristianstad, Jönköping, Trollhättan, Kungsör och Eskilstuna. Vår viktigaste tillgång är våra kompetenta konsulter och vi är ständigt på jakt efter fler duktiga medarbetare!
ANSÖKAN
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.