OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig med kunskaper inom kommunikation via digitala kanaler tillsammans med en operativ webbkunskap och erfarenhet av utformning av grafiskt material. Utöver det kunna vara en supportfunktion till bolagets management. En mycket bred och omväxlande roll för dig som trivs bäst i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik! Du räds inte ansvar och utmaningar, du välkomnar dem. Du kommer att vara placerad och utgå ifrån vårt huvudkontor i Mölndal.
OM TJÄNSTEN
- Skapa och driva vår framtida marknadsstrategi tillsammans med ledningsgruppen samt ansvara för våra varumärkens position på både befintliga och nya marknader.
- Självständigt driva och koordinera marknadsaktiviteter för hela Tranpenadkoncernen och support kontorschefer i marknadsfrågor.
- Underhålla och utveckla Tranpenads webbplats tillsammans med webbbyrå.
- Skapa säljande marknadsmaterial i digitalt format såväl som för tryck och profilmaterial.
- Skapa och driva innehåll för våra sociala medier och andra plattformar med fokus på employer branding.
- Projektledare och eventsamordnare.
- Vara ledningen behjälplig med bokningar, mallar, korrektur, samordning och kommunikation.
OM DIG SOM SÖKER
Till tjänsten som marknadskoordinator med ansvar för managementsupport söker vi dig som är målinriktad och drivande och har stor social kompetens. Du trivs med att driva och ha många uppdrag på gång samtidigt. Du har en förmåga att arbeta såväl strategiskt som operativt och hugger i där det behövs, du har förmåga att tänka konceptuellt och affärsmässigt.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av webbproduktion och arbete med sociala medier.
- Kunskap om grafisk produktion, behärskar Indesign och Photoshop och är van att arbeta med bild, text och form och har en förmåga att få ihop en helhet.
- Vana att driva och leda dig själv och att arbeta självständigt och fatta egna beslut.
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Vidare ser vi att du är serviceinriktad och har en positiv inställning samt kan strukturera din arbetsdag på ett effektivt sätt. För att trivas hos oss är du även ödmjuk och prestigelös med god empatisk förmåga. Vi arbetar i högt tempo och resor kan förekomma vilket ställer höga krav på flexibilitet och ansvarstagande hos dig.
VAD VI KAN ERBJUDA DIG
Hos Tranpenad kommer du till ett företag i en expansiv fas, med hög entreprenörsanda och stora möjligheter för personlig utveckling. Gillar du att jobba med människor, kombinera det kreativa med det administrativa, samt att ingen dag är den andra lik - då kommer du älska varje dag på jobbet!
ÖVRIGA VILLKOR
Heltid, fast månadslön, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
OM OSS PÅ TRANPENAD
Tranpenads värdeord ”Personliga, Kompetenta och Ansvarstagande” har sedan starten 1999 lett till att vi idag har en ställning som en av Sveriges största aktörer inom bemanningslösningar för Lager, Logistik, Industri- och E-handel.
Idag har vi ca 2000 anställda konsulter, med kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Jönköping, Trollhättan, Kungsör och Eskilstuna. Vår viktigaste tillgång är våra kompetenta konsulter och vi är ständigt på jakt efter fler duktiga medarbetare!
ANSÖKAN
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Har du frågor kring tjänsten kontakta Vice VD/HR Chef Camilla Thulin 076-855 75 10.
Välkommen med din ansökan!