Transport/Administration

Transport/Administration

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Vi söker dig som gillar att det händer saker hela tiden och är flexibel för hur din arbetsdag kommer att se ut.
Arbetsuppgifter
Koordinera val av transportör för frakter från Holland till Norge och Sverige
Ta in prisförfrågningar på frakter vid behov
Hålla i transportkoordineringen mellan kollegorna i skandinavien, fabriken i Holland och transportbolagen
Skicka bokningsunderlag till fraktbolagen
Följa upp leveranser och bistå med dokumentation
Göra uppdateringar/ändringar i truckbills vid önskemål
Kontaktperson för transportbolagen
Hantera bokning av truck, container och flytt tjänster
Kontrollera och attestera fraktfakturor
Annan administration och göromål som finns på en arbetsplats


Erfarenhet och personliga egenskaper
Vi tror att du har en god kommunikativ förmåga och känner dig trygg i sociala situationer. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare räds du inte för att ta egna initiativ och bidrar gärna med idéer och nya perspektiv. Avslutningsvis tror vi att det är viktigt för dig att gruppen och organisationen lyckas och att ni tillsammans når era gemensamma mål vilket gör att du också har lätt för att be om hjälp när situationen kräver det.
Vi kommer tillämpa fortlöpande utvärdering av sökande, sänd in din ansökan via e-post snarast möjligt. Vi har ingen möjlighet att besvara frågor via telefon.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bruynzeel Storage Systems AB Sävedalen
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2021
  • Ansök senast: 4 juli 2021

Postadress

Göteborgsvägen 88
Sävedalen, 43363

Liknande jobb


4 oktober 2024

Projektplanerare

Projektplanerare

3 oktober 2024