OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att arbeta på Arc E-Commerce
Vi är ett ungt e-handelsföretag som säljer hem-, fritids- och trädgårdsartiklar till konsumenter online. Vi köper in varor direkt från fabrik och säljer idag till kunder i Sverige, via vår hemsida outl1.se. Vill du komma till vad vi anser, Sveriges roligaste arbetsplats där ingen dag är den andra lik så är detta arbetsplatsen för dig! Att arbeta prestigelöst är a och o för oss, både internt och mot våra kunder. Arbetsplatsen ligger i Haninge kommun nära Torvalla idrottshall och bussgaraget.
Om Tjänsten
Du kommer att arbeta brett med olika typer av transportadministration på företagets Backofficeavdelning. Avdelningen ansvarar framförallt över ekonomi, orderhantering, systemutveckling/systemvård samt inrikestransport/logistik. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara orderhantering, hantera kommunikationen mellan oss och våra transportörer, transportskador, fakturakontroll samt att säkerställa att utflödet av gods fungerar bra.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och/eller logistik. Erfarenheten behöver nödvändigtvis inte vara inom E-handel men det är meriterande. Eftersom arbetet kommer att ske i nära samarbete med både kollegor på den egna avdelningen och med lager så krävs det att du har en god samarbetsförmåga. Det är också viktigt att du kan sätta dig in i och arbeta efter ett helhetsperspektiv.
Egenskaper som efterfrågas:
- Lugn och metodisk
- Öga för detaljer
- Lösningsorienterad
- Lätt att ta eget ansvar
- Samarbetsförmåga
Vi erbjuder
- Tjänstepension
- Friskvårdsbidrag
- Stora möjligheter att påverka utformningen av rollen
- Försäkring
- Entreprenörs driven verksamhet med väldigt högt tempo.
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Starkt CV byggande roll.