OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Transportadministratör / Center Clerk till vårt center i Göteborg. Rollen innehåller många olika arbetsuppgifter där du kommer arbeta både självständigt och i team, vi söker därför efter dig som är en lagspelare som bidrar med positiv stämning!
Du kommer främst arbeta med att hantera kundärenden. Du förväntas vara flexibel och ska kunna gå in och arbeta på samtliga positioner där behov finns (t ex stötta vår trafikledare) och vara beredd att lära dig nya uppgifter löpande.
Hantering av paket, skadeinspektioner, en del arbete i packhuset samt bemanning av kundmottagningen kan förekomma. Tjänsten kan innebära lyft av paket och ofta sker arbetet under ett högt tempo varpå det krävs att du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt.
Vi söker dig som:
Har intresse för service och god ansvarskänsla.
Är noggrann och flexibel.
Är stresstålig och tycker om att arbeta i högt tempo
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
Har god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta i grupp men kan även arbeta självständigt.
Har goda kunskaper av MS Office, förstår teknologi och IT.
Om tjänsten:
Heltid 40h/vecka, måndag-fredag och arbetstiden är 10-19.
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Start omgående enligt överenskommelse.
Kollektivavtal finns med Unionen.
Då vi är ett säkerhetsklassat företag så kommer vi att begära in utdrag ur belastningsregistret.
Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!