Transportadministratör med omgående start

Arbetsbeskrivning

Administratör
Transportadministratör med omgående start

För kunds räkning söker vi en transportadministratör för omgående start med placering i Nykvarn. Uppdraget sträcker sig minst till 30 september men med stor chans till förlängning.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Nykvarn

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning:
Vi söker en transportadministratör till vår kund i Nykvarn. Du kommer att arbeta med leveranser till slutkund. Säkerställa transportdokument, orderhantering etc.

Kort och gott: Transportsamordning/planering, säkerställa transport och tull dokument, administrera orders i kundens transportsystem, vara behjälplig vid inkommande frågor från kunder, samt returhantering.

Kvalifikationer:
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.

För tjänsten som transportadministratör är tidigare erfarenhet inom administration och logistik mycket meriterande.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-06-25, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

För information: Emilia Rasmusson, emilia.rasmusson@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 15 juni 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


27 december 2024