OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en trafikadministratör/samordnare till vår uthyrningsverksamhet. Vår kund är ett stort entreprenadföretag beläget strax utanför Kristianstad. Uppdraget startar 22 november och och varar i 3 mån, med goda möjligheter till förlängning. Kunden erbjuder en kort utbildning i början av uppdraget. Bakgrunden till uppdraget är att kunden är på väg att starta upp en ny verksamhet inom företaget, ett "pilotprojekt" som ska förbättra deras kommunikationsprocesser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: -Manuellt hämta data ur ett IT-system och sedan registrera samma data i ett annat IT-system -Tala med berörda parter i verksamheten, till största delen i telefon och stötta dem i arbetet med de nya systemen. -Ta emot order från de två läggarlag som ingår i verksamheten. -Samverka med befintlig personal på företaget. Du kommer ha mycket telefonkontakt med alla berörda parter vilket gör att Du agerar som pilotprojektets ansikte utåt. Kvalifikationer: Vi ser gärna att du är en positiv, samarbetsvillig och serviceminded person som gillar att prata i telefon. Du är effektiv men ändå noggrann, samt pedagogisk och engagerad i ditt arbete. Erfarenhet av att ge service på telefon är ett absolut krav. Goda IT-kunskaper är nödvändiga eftersom hela projektet handlar om att testa nya tekniska lösningar. IT-utbildning är meriterande, liksom erfarenhet av manuell registrering. Då vi tillämpar löpande urval ser vi gärna att Du skickar in Din ansökan så fort som möjligt.