OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny medarbetare till vår kund i Helsingborg!
Arbetsuppgifterna innebär daglig support till våra kunder via mejl och telefon, orderhantering och transportbokningar i vårat WHS-system. I kontrollrummet håller vi ett relativt högt tempo då vi både är supporter gentemot våra medarbetare ute på lagret och våra kunder. Vi tror på god kommunikation internt och externt, att alltid hålla en hög lägsta nivå och att det finns inga problem - bara lösningar.
Egenskaper
Du som teammedlem ska vara ambitiös, effektiv och noggrann - för oss är det extra viktigt med god social kompetens, då vi både pratar med kunder, chaufförer och kollegor dagligen. Ett gott kundbemötande är A och O i vår roll. Förutom att kunna hantera många olika typer av ärenden på ett effektivt sätt, så arbetar vi hela tiden med att optimera flöden och processer - vi ser gärna att du är en del i det arbetet med tidigare erfarenheter inom en liknande roll.
Meriter och kunskaper
Arbete inom lager-/och logistik på olika nivåer
God datorkunskap och vana vid att arbeta i WHS-system
Vana vid kundtjänst/kundservice
Tjänsten startar omgående och pågår på obestämd tid.
Trivs du bra i tjänsten och når goda resultat kommer det resultera i en anställning hos kunden.
Du arbetar måndag till fredag på dagtid.
Du ska kunna arbeta både på kontoret i Helsingborg och på kontoret i Åstorp.