OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
I ditt uppdrag som transportmedarbetare på Jackon kommer du att sköta administrativa uppgifter kopplat till företagets leveranser och transporter. Det innebär bland annat hantering av frakt- och följesedlar, utskrift av plocklistor samt lastplanering. I din roll kommer du att hantera både interna och externa kontakter, bland annat med åkerier och kollegorna på kontoret.
Vid sidan av dina administrativa uppgifter kommer du att arbeta med orderplock samt vara behjälplig dina kollegor där det behövs.
Arbetstiden är förlagd 06.45-15.30 måndag till fredag. Uppdraget löper vecka 28-34, med eventuell förlängning.
Kvalifikationer, erfarenheter och personliga egenskaper
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet och datorvana och vi ser gärna att du har arbetat på lager och/eller med frakt- och följesedlar tidigare. Du är van vid att hantera kontakter och är social och serviceinriktad som person. Då rollen även innebär orderplock är det en fördel om du har truckkort och truckvana, men det är inget krav. Svenska och engelska behärskar du och du har B-körkort.
I ditt arbete är du noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du har ett gott siffersinne, lätt för att lära och är mån om att göra ett bra arbete. Du hjälper gärna till där det behövs och du har positiv inställning och bidrar till en trevlig stämning på arbetsplatsen.
Ansökan
Jackon har i detta uppdrag valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Frida Borg på JKS Sverige på 040-10 12 19.
Vi ser fram emot din ansökan!