OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare- Transportplanering, Rosersberg
Vårt affärsområde NCC Industry är inne i en spännande fas och vi har precis startat ett Service Center för att kunna erbjuda våra kunder den alla bästa servicen i branschen. Målet är att bli branschens ledande genom att effektivisera, utveckla och producera utifrån kundens önskemål. Nu söker vi dig som är en teamspelare och vill vara med på vår utvecklingsresa! Vi kan erbjuda en vänlig och stöttande miljö där du har möjlighet att växa och utvecklas, samtidigt som du är med om att förbättra vardagen för nuvarande och kommande generationer.
NCC:s industriverksamhet är uppbyggd kring produktion av stenmaterial och asfalt samt pålning och asfaltbeläggning och är uppdelad i tre divisioner Hercules (pålningsverksamheten), Stone Materials och Asphalt. De olika delarna hänger ihop och bildar en naturlig förädlingskedja som är väl integrerad med NCC:s bygg- och anläggningsverksamhet. Läs gärna mer om vårt affärsområde Industry här;
https://www.ncc.se/om-ncc/ncc-industry
Här är dina nya utmaningar
I rollen kommer du att agera kund-och säljstöd samt kund-och ordermottagning. Du kommer att hantera offerter, avtal och prislistor i nära samarbete med säljare. Du kommer även att ansvara för kontantbetalningar, materialguidning till privatpersoner, hantera viss försäljning av material. I rollen ansvarar du för transportplanering och för transportledning.
De här erfarenheterna och kunskaperna önskar vi att du har
Vi söker dig som har en gymnasial- eller eftergymnasial utbildning. En utbildning inriktad mot till exempel logistik, transport ses som meriterande. Vi ser också gärna att du har en tidigare erfarenhet från kundservice, försäljning och administrativt arbete. Erfarenhet av transportplanering och /eller transportledning ses som mycket meriterade.
Vi söker dig som tycker om en arbetsvardag med variation. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och har ett ödmjukt sätt. Du är duktig på att hantera kunder och har ett professionellt förhållningssätt. I den här rollen är tempot stundtals högt varför vi söker dig som trivs i en arbetsroll där den ena dagen inte är den andra lik. I och med att vårt center är under uppbyggnad ser vi gärna att du trivs i en miljö som emellanåt är föränderlig och inte helt satt. Du är alltså flexibel i ditt sätt och en teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet.
Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Site Manager Susanne Wärnmark på telefon 079-072 76 05. Registrera din ansökan och CV nedan. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2018-09-30.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35