Transportplanerare till  Baskarp

Transportplanerare till Baskarp

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en Transportplanerare till vårt team som kommer att
administrera order, planera och koordinera transporter av sand. I tjänsten ingår det en hel
del administration som vi gärna ser att du har erfarenhet från sedan tidigare. Du kommer i
huvudsak arbeta i affärssystemet SAP och Salesforce CRM.
I din tjänst kommer du ha mycket kundkontakt, koordinera och registrera order till att
planera leveransens gång tills att den är slutförd.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Dessa förmåner får du från dag ett i din anställning. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
 
Ta emot och registrera order, och övriga kundförfrågningar.
 Hantera och följa upp reklamationer, samt korrigeringar såsom kredit/debet och
returer.
Daglig kontakt med transportörer för planering och uppföljning av leveranser.
 Registervård i form av prisuppdateringar samt kund data och faktura uppsättningar.
Daglig hantering i SAP


Kvalifikationer
 
Tidigare erfarenhet av transportplanering samt orderadministration, gärna som speditör
eller transportplanerare på åkeri eller liknande.
Du bör ha god datavana och tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem, SAP är meriterande
Flytande svenska i både tal och skrift, samt engelska
Tillgång till bil, då det inte finns kollektivtrafik till arbetsplatsen


Erfarenhet
Du bör ha god datavana och tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem, SAP är meriterande.

Ansökan
 
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: kontakta ansvarig Konsultchef Sandra Hopovac sandra.hopovac@randstad.se
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, ansökningar som inkommer via mail kommer ej att behandlas.
Varmt välkommen med din ansökan! 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2022
  • Ansök senast: 21 juli 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024