OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trelleborg är världsledande inom specialutvecklade polymerlösningar för nästan alla branscher i världen. Och vi befinner oss där vi är i dag för att våra talanger tagit oss dit. Trelleborg har den polymertekniska spetskompetens som gör innovation och tillämpning möjlig. Vi har ett nära samarbete med ledande varumärken inom industrin för att påskynda deras utveckling och driva deras verksamhet framåt - och på vägen dit forma industrin och de framsteg som kommer att gagna mänskligheten under många spännande år framöver.
Trelleborg Sealing Profiles söker en ny medarbetare till Customer Support med fokus på internationella kunder. Hos oss får du möjligheten att arbeta inom en stor internationell företagskoncern, på ett företag med en tydlig tanke kring vad vi vill bidra med - både till kunder och till omvärlden.
Dina arbetsuppgifter
I din roll blir du länken mellan oss och våra internationella kunder i deras dagliga arbete.
Du kommer:
- Hantera order från registrering till leverans
- Uppdatera handelsavtalen med prisändringar
- Förbereda och skicka ut offerter
- Ge support till våra kunder via telefon och e-post
- Stötta våra nordiska och internationella säljare
Din profil
Vi letar efter dig som har högskoleexamen och något års erfarenhet av liknande arbete, alternativt flera års arbetslivserfarenhet av liknande arbete i en internationell miljö. Du har erfarenhet av större affärssystem, helst MS AX och du har goda kunskaper i MS Office.
Vi värdesätter att du har förståelse för processer och flöden i tillverkningsindustri.
Du behärskar svenska mycket bra och eftersom du kommer att arbeta i en internationell miljö och främst ansvara för internationella kunder behöver du kunna prata och skriva obehindrat engelska.
Som person är du drivande och ambitiös. Du är flexibel och serviceinriktad och gör alltid ditt bästa för att snabbt lösa kundens behov på bästa sätt. På ett positivt och lösningsfokuserat sätt tar du dig an dina arbetsuppgifter genom ett gott samarbete med dina kollegor.
Kontaktperson
Har du frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Grazyna Beckert, Customer Support Manager epost:
grazyna.beckert@trelleborg.com eller Isabella Westerlund, HR-Manager, e-post:
isabella.westerlund@trelleborg.com
Ansökan
Vi jobbar med löpande urval i denna rekrytering, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 8 augusti 2021.
Tjänsten söker du genom att skicka ett CV samt en kort beskrivning av dig själv via vår rekryteringstjänst Workbuster nedan.
Placeringsort: Värnamo
Tjänsten är på heltid.
Varmt välkommen med din ansökan!