OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?
Nu har en av våra fantastiska chefer gått vidare till en annan roll inom bolaget och därför står vi nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa gruppchef som vill tillhöra vårt kundserviceteam på Tre!
I din roll som gruppchef på Consumer Contact Center/vår kundtjänst har du fullt personal- och budgetansvar för ditt team som hanterar inkommande samtal. Du kommer även vara en del av ledningsgruppen för Consumer Contact Center och därmed inte bara ansvara för ditt eget team utan även bidra för helheten.
Med kundnöjdhet och engagerade medarbetare i fokus kommer du att jobba mot att nå toppresultat. Du kommer att arbeta med att förenkla såväl kundernas som medarbetarens vardag, detta genom coachning, effektivisering och ständigt förändringsarbete. Du kommer att ha många kontaktytor och kommunicera med både kunder och kollegor internt på Tre. Rekrytering är också en stor del av din nya arbetsuppgift. Givetvis förväntas du även bidra till hela avdelningens utveckling inom service, försäljning och kvalitet.
Du kommer se framemot att ha
• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2021
• En tillsvidareanställning på heltid
• Kontinuerlig utbildning och utveckling som hjälper dig i din karriär
• En företagskultur vi är mycket stolta över
• Att få sitta i ett modernt kontor vid Globen där vi dessutom har ett helt eget gym om du tex. vill lunchträna
Vi har en känsla av att du är en person med starkt inre driv och mycket energi. Du har ett tydligt resultatfokus och motiveras av att nå dina och teamets mål. Samtidigt är det viktigt att du ska kunna vara analytisk och växla mellan detaljnivå och helhetsbild. Självklart är du service minded och sätter stor stolthet i att ge våra kunder bästa möjliga hjälp med sina utmaningar.
Du brinner för ledarskap och ser möjligheter i att utveckla individer till att nå sina resultat. Vidare ser vi att du behöver vara strukturerad i hur du arbetar, ha förmågan att arbeta i högt tempot, kavla upp ärmarna och arbeta där behov finns. Du är en sann förebild och agerar i enlighet med Tres kultur. Du vet att teamarbete och engagemang ger nöjda medarbetare, höga resultat och nöjda kunder.
Och för att sticka ut lite extra har du förmodligen haft en coachroll eller ledande position tidigare och är nu redo att ta dig an nästa utmaning. Vi ser även att du har goda kunskaper i Office-paketet (Excel, Powerpoint) samt har goda kunskaper i såväl svenska som engelska.
Du rapporterar till Head of Consumer Contact Center Arash Esfandyari som du även kontaktar för frågor kring tjänsten.
Ansökan
Låter det här som något för dig? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.
Välkommen till Tre!