OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Maxkompetens söker för kunds räkning en positiv och flexibel kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag. Vår kund arbetar med att sälja medicin och sjukvårdsprodukter i Norden. Då en av företagets anställda skall vara föräldraledig fr.o.m. augusti och ett år framöver samt är sjukskriven på 50 % söker vi hennes ersättare. Du kommer att arbeta i ett trevligt kundtjänstteam och tillsammans med dina kollegor besvara frågor via mail och telefon, paketera order samt hjälpa till med viss annan administration. Företaget har cirka 10 anställda + två hundar och är beläget i vackra lokaler vid Nacka Strand. Du kommer att få nödvändig introduktion och din hjälp behövs omgående. Krav på person: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som kundtjänstmedarbetare, receptionist eller telefonist. Erfarenhet av, intresse för eller förståelse för sjukvård är meriterande då det ibland ringer privatpersoner som behöver vägledning. I övrigt vill vi att du har goda kunskaper i engelska och i Excel. Vi söker en person som är flexibel och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. God fysik är också ett krav då det förekommer vissa lyft i samband med orderplockning. Andra egenskaper som värdesätts är noggrannhet, god serviceanda och en positiv inställning. Urval och intervjuer kommer att ske under vecka 12. Därför vill vi ha din ansökan så snart som möjligt. Start: Omgående Omfattning: 50 % t.o.m. augusti därefter 100 % cirka 12 månader Arbetstid: 50 % inom kontorstid, bestäms individuellt. Vid 100 % kontorsarbetstid. Plats: Nacka Strand Lön: Individuell lönesättning