Trevlig Leveransadministratör till Tre Företag

Trevlig Leveransadministratör till Tre Företag

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Leveransteamet inom Business Delivery är vi som arbetar med att ge våra kunder den bästa möjliga starten på Tre. Nu söker vi en ny kollega i rollen som Leveransadministratör!

Som vår Leveransadministratör...

…kommer du arbeta med att kontakta våra nya 3växelkunder. Du ingår i ett team med 7 stycken kollegor som är Nykundskoordinatorer och en dedikerad Team manager där ni alla har ett nära samarbete för att hela tiden leverera en leveransprocess i världsklass.

Vad innebär detta mer konkret då? Jo, du kommer ansvara för att kontakta våra nya 3växelkunder. Där tar du vidare dialogen med kunden och bokar in nästa steg tillsammans med en Nykundskoordinator. Du kommer även hantera inkommande mail i vår gemensamma mailinkorg.

Du kan se fram emot att

• Ha en plats på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, vi är ett Great place to work 2022)
• En tillsvidareanställning på heltid med fast lön
• Frihet och flexibilitet inom vissa ramar
• Introduktion, utveckling och ständigt lärande på Tre
• Jobba på vårt fina kontor i 3huset, byggt för oss treor, bredvid Globen

Vi har en känsla av att du...

...är i början av din karriär och har hunnit prova på att arbeta inom service i någon form. Du har lätt för att knyta kontakter och tycker det är roligt med lite fart och fläkt på jobbet. Eftersom du kommer att jobba med telefonen som arbetsredskap gillar du att prata i telefon. Att jobba med egna projekt du själv har ansvar för är din grej! Är du dessutom en person som tar tag i saker när du ser ett problem eller vill lära dig när du märker att det är något du inte kan, är du definitivt en som passar in hos oss!

Hos oss bidrar vi alla med en härlig energi, är inte rädda för att hugga tag i saker och har ett starkt mål och resultatfokus vilket vi också tror är något du har!

Innan du klickar på ansök, några sista medskick: För att söka tjänsten behöver du kunna tala och skriva på både svenska och engelska samt ha grundläggande kunskaper i Excel. I den här rekryteringen gör vi en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen.

Ansökan

Sugen, eller hur? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.

Välkommen till Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024