OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?
Operation Support tillhör avdelningen Channel Support, som tillsammans stöttar stora delar av organisationen på Tre. Nu söker vi dig som vill jobba med kundkontakt och samtidigt lära dig allt om hur vårt nät fungerar och är uppbyggt!
Ditt nya jag, i vårt lag
Du kommer att tillhöra ett glatt team där alla har ett högt kundfokus och en fast övertygelse om att allt går att göra bättre! Ni är alla riktiga teamspelare och arbetar med att hantera svårare, tekniska kundärenden som eskalerats vidare från vår Kundservice och från våra 3Butiker. De ärenden du hanterar är till stor del felanmälningar från våra kunder kopplat till nät och täckning, men även felanmälningar kopplat till samtalsproblem, sms- eller mms-problem, problem med utlandsanvändande och ja, mycket mycket mer. Du har kontakt med såväl kunder som kollegor, där du är experten när det kommer till Tres nät. Du spelar en viktig roll i Tres felanmälningsprocess i stort, och samarbetar nära flera av våra interna Nät- och IT-avdelningar. Du får möjlighet till egna ansvars- och utvecklingsområden vilket får dig att växa varje dag.
Vårt mål som team är att varje dag tillsammans med dig leverera en snabb, professionell och genuin service till såväl våra kunder som kollegor.
Du kommer garanterat att gilla:
• Att tillhöra ett team där man gillar att lösa problem och ha kul med varandra
• Att varje dag känna att du utvecklas och lär dig nya saker
• Att lära dig mer om Tres nät och följa med på resan in i 5G
• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2021
• Att få sitta i ett modernt kontor vid Globen där vi dessutom har ett helt eget gym om du tex. vill lunchträna
• En tillsvidare anställning på heltid med fast lön
Vi har en känsla av att du:
är några år in i din karriär, kanske har du hunnit arbetat med kundservice i några år? Det viktigaste för oss är inte ditt tidigare arbete, utan att du har rätt inställning, att du gillar att arbeta effektivt, är lösningsfokuserad och tar egna initiativ och har ett fin fint engagemang. Servicetänket finns i ditt dna och det kommer helt naturligt för dig, du har ett genuint tekniskt intresse (och vill lära dig ännu mer?). Vi tror att du är en riktig buddy som gillar att lösa problem och kan göra det utan att kvalitén brister.
Du har självklart en god kommunikationsförmåga och är över 18 år och kan svenska och engelska i både tal och skrift.
Och för att sticka ut lite extra:
Har du arbetat i en liknande roll tidigare, teknisk support? Kanske inte, men du vill arbeta med felsökning och tycker att det är kul när du får vända och vrida på detaljerna för att hitta den bästa lösningen.
ANSÖKAN
Sugen, eller hur? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.
Välkommen till Tre!