OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba halvtid som receptionist! Framtiden är ett konsultföretag.Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier.Vår företagside är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag.Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering.På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv. Om kunden: Receptionen är gemensam för 12 olika företag som jobbar inom olika branscher. Arbetsuppgifter och omfattning: Du kommer att jobba som receptionist i en reception som delas av ett antal olika företag.Du kommer att vara behjälplig med olika saker, bland annat förbereda för konferenser och ibland även fungera som värd/värdinna vid olika konferenser.Du kommer ta hand om atts e till att det finns fika när det behövs, ta emot paket, sköta posthanteringen samt förstås ta emot besökande kunder och sköta telefonen. Skallkrav: Du är trevlig och punktlig.Du ser detta som ett långsiktigt åtagande och kan jobba i den relevanta omfattningen minst ett år framöver.Du har kunskaper i Office-paketet. Meriterande krav: God dator vana.Kunskaper i något ekonomiprogram. Personliga egenskaper: Du r en trevlig och ansvarstagande person som tycker det är viktigt att alltid ge god service.Du är en "doer" och ser till att saker och ting blir gjorda. Arbetstider och anställningsform: 8.00 - 12.30, alternativt 12.30 - 17.00 med start den 7/1 och sedan tillsvidare. Lön: Fast lön enligt avtal. Kommun: Stockholms stad Tillträde: 7/1-08 Ansökan senast: 2007-12-06 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?För att söka denna tjänst gå in på vår hemsida www.framab.se och registrera dig.Genom att registrera dig så kommer du kontinuerligt att få spännande jobberbjudanden via e-post. Tel.