OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB söker nu dig som trivs med telefonen som arbetsverktyg och vill arbetat inom kundtjänst. Om kunden: Vår kund är ett ledande företag inom IT- och telecombranschen. Till företagets kundservicefunktion söker vi nu positiva medarbetare för längre uppdrag. Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetsuppgifterna består av att besvara inkommande telefonsamtal och mail från kunder angående företagets tjänster och produkter. Du hjälper kunder med fakturafrågor, registrerar beställningar och liknande. Även enklare administration förekommer. I tjänsten arbetar du med telefon och dator som ditt arbetsverktyg. Omfattning: Heltid, visstid 6 månader. Skallkrav: Du som söker har lätt för att tala i telefon och en god datavana. Vi ser att du har gått gymnasiet och innehar goda kunskaper i Officepaketet. Meriterande: Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Personliga egenskaper: Som person är du pigg och positiv, har en genuin känsla för service och har lätt för att kommunicera. Vi ser även att du är driven och självgående då tjänsten ställer stora krav på eget ansvar. Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid. Visstidsanställning om 6 månader. Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Stockholms stad Tillträde: Omgående. Ansökningarna behandlas löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-07-16 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Camilla Tykoson, personalansvarig.