Trivs du med att administrativa uppgifter? Se hit!

Trivs du med att administrativa uppgifter? Se hit!

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget:
Är du kommunikativ, strukturerad person som vill till en arbetsplats med en varierande vardag? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Nu söker vi administratörer till två internationella bolag i Linköping. I rollen som administrativ assistent kommer du att ha en nyckelroll i organisationen för kollegor på kontoret i Linköping och globalt. I arbetet kommer du bland annat ha ansvar över administrativa uppgifter, exempelvis ansvara för mötes- och konferensbokningar, reseadministration i form av att boka resor, hjälpa till med reseräkningar, nyhetsspridning via mail internt i organisationen, uppdatera maillistor och uppdatera hemsidan. Vidare kommer du ansvara för dokumenthantering och inköp till avdelningen, allt ifrån datorer, telefoner, arbetsskor till blommor när kollegor fyller år.

I din roll kommer du att ha kontakt med många olika stödfunktioner inom hela företaget. Arbetet är fritt men vi ser gärna att du är välorganiserad och att du är duktig på att planera din arbetsdag. En egen initiativförmåga värderas högt!

Vi söker dig som:
Vi söker dig som är noggrann, organiserad och självgående. Antingen har du läst en eftergymnasial utbildning inom exempelvis administration, kommunikation eller liknande, eller så har du arbetat några år inom service som vill ta nästa kliv i karriären! Vi tror att du är en person som gillar ordning och reda, samt har goda kunskaper i Office-paketet. Vidare brinner du för service och älskar att ha kontakt med människor. Du har en god kommunikativ förmåga i tal och skrift i såväl svenska som engelska då företaget har engelska som koncernspråk. Vi tror att du vill till en arbetsplats där du ser dig själv långsiktigt och är hungrig på att lära dig mer!

Om anställningen:
Du är heltidsanställd som konsult hos Xamera. Under tiden du är anställd hos oss gör vi allt för att du ska trivas, få en bra onboardning och att ditt nya jobb matchar dina förväntningar och mer därtill. Genom en coachande och närvarande konsultchef, månadsvisa kompetensutvecklingstillfällen för att boosta starten på karriären, samt ett nätverk med roliga after works och event ser vi till att starten på ditt nya karriär blir riktigt bra!

Xamera arbetar för att du ska trivas och utvecklas på ditt nya jobb, därför finns vi med i alla skeden för att guida och stötta dig med stort och smått, Allt-i-Ett Karriär helt enkelt!

Startdatum:
Snarast möjligast med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Allmän information:
Ansök genom länken nedan! Hittar du den inte? Klicka här: https://xamera.teamtailor.com/jobs/2313787-trivs-du-med-att-administrativa-uppgifter-se-hit. Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta ida.persson@xamera.se eller myra.bunner@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.

Ort: Linköping.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xamera
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024