OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En av våra kollegor ska vara föräldraledig och därför söker vi en vikarie.
Brinner du för att överträffa kundernas förväntningar? Ja, då är det kanske dig vi söker!
Ditt uppdrag
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge riktigt bra service till våra kunder och besökande via telefon, i reception, vid ett personligt möte och/eller via våra digitala kanaler. Försäljning av våra produkter och tjänster samt en del administrativa arbetsuppgifter ingår i tjänsten. Det är en varierande roll i en bred bransch där det händer mycket vilket innebär att du kommer att lära dig mycket parallellt med din roll som marknadsassistent.
Du kommer ingå i ett team på 9 personer med mycket god sammanhållning. Vår inställning är att man ska finnas för varandra och att det ska vara roligt att jobba.
Vi söker dig som har
- Slutförd gymnasial utbildning
- Goda IT-kunskaper (Office) och gärna erfarenhet av att jobba i kundrelaterade IT-system och digitala kanaler
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Kunskap inom flera språk exempelvis somaliska, arabiska
Dina personliga egenskaper
- Du brinner för kundkontakter, är serviceinriktad och har god social kompetens
- Du är kommunikativ och gillar att uttrycka dig både i tal och skrift
- Du är en målinriktad, prestigelös teamspelare som kan arbeta självständigt
- Gillar att arbeta i förändring, ta initiativ och bidra till verksamhetens utveckling
Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna manliga sökande till den här tjänsten.
Vi erbjuder bland annat
- En arbetsplats och ett företag som är omtyckt av både medarbetare och kunder enligt regelbundna medarbetar- och kundundersökningar
- Ett viktigt jobb i en organisation som gör skillnad för väldigt många människor inte minst genom vårt stora samhälls- och miljöengagemang
- Ett viktigt jobb i en expansiv och utvecklande bransch.
- Ett medelstort företag som växer så det knakar, men där spannet mellan beslut och handling är kort.
- Möjlighet till flexibel arbetstid och visst distansarbete.
- En arbetsplats som ligger 5-10 minuters promenadväg från järnvägsstationen i Trollhättan.
https://www.trollhattanenergi.se/jobba-hos-oss/formaner/
Ansökningsförfarande
För att komma direkt till ansökningsformuläret klicka på Skicka ansökan.
Önskar du ytterligare information om tjänsten kontakta gärna: Henrik Larsson, Avdelningschef Kundservice, telefon: tel:0520497525.
Har du frågor angående ansökningsprocessen kontakta: Lil Larsdotter Krus, telefon tel:0520497588.
Vi använder oss av löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2022-10-31. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Arbetsplatsen Trollhättan Energi
Den goda kraften för generationer är Trollhättan Energis vision och ledstjärna.
Idag är vi närmare 200 anställda och har en omsättning på omkring 650 miljoner kronor. Vi ansvarar för elnät, fjärrvärmenät, avfall och återvinning, vatten- och avloppsnät samt stadsnät. Dessutom producerar och säljer vi förnybar el, biogas samt fjärrvärme; producerar dricksvatten och renar avloppsvatten. Vi säljer också solcellspaket och är drivande i Trollhättans uppbyggnad av en laddinfrastruktur för elbilar.
Vi vill att vårt arbete gör skillnad för Trollhätteborna och världen runt omkring oss. För att nå bästa resultat samarbetar vi gärna med andra. Omtanken om kunderna och varandra är genuin. Vi känner ansvar för att göra vardagslivet enklare och roligare - och skapa nya möjligheter för människor och företag i Trollhättan.
Vi tror på att människor i alla dess underbara former bidrar till en skönare arbetsplats, att vi utvecklas och kan göra bättre saker för fler Trollhättebor. Därför strävar vi efter en arbetsplats med stor mångfald.
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.