Trönnberg & Co Förvaltnings AB rekryterar och expanderar!

Trönnberg & Co Förvaltnings AB rekryterar och expanderar!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vår kund, Trönnberg & Co Förvaltnings AB, expanderar och söker en kvalificerad redovisningsekonom till den Kamerala förvaltningsenheten. Trönnberg & Co förvaltar till största delen privata fastighetsägare samt vissa aktiebolag, bostadsrättsföreningar och andelshus. Fastigheterna består mestadels av bostadshus i Stockholms innerstad, men även kontors- och affärsfastigheter. Företaget har ca 25 medarbetare och förvaltar idag drygt 120 fastigheter. De sitter i nya ljusa lokaler vid Stadions idrottsplats på Östermalm.

Arbetsuppgifter:
Trönnberg & Co expanderar och söker därför dig som vill vara med och bidra till fortsatt framgång. I rollen som ekonomisk förvaltare ansvarar du för dina klienters redovisning från ax till limpa. Du leder även budgetmöten och årsstämmor vid förfrågning från klienter.

Du kommer bl a att arbeta med:

• Löpande bokföring
• Skattedeklarationer
• Budget
• Bokslut och Årsredovisning
• Kvartalsrapportering
• Interna utvecklings- och kvalitetsprojekt

Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat som kvalificerad redovisningsekonom i minst 3 år och har erfarenhet av arbetsuppgifterna ovan. Du bör ha ett starkt intresse för fastighetsbranschen samt gärna ha erfarenhet av just fastighetsredovisning och/eller projektredovisning. Det är meriterande om du arbetat i något av följande system; Fenix, Vitec eller Wolters Kluwer bokslutsprogram. Erfarenhet från regelverken K2 och K3 ses också som ett stort plus.

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du sätter kunden i centrum och det är en självklarhet att alltid agera serviceinriktat och leverera i tid samt med hög kvalité. Som person har du en god kommunikativ förmåga, hög arbetsmoral och är prestigelös. Du strukturerar effektivt upp ditt arbete och trivs bra med att både ha arbetsuppgifter som du sköter självständigt men också i samarbete med andra.

Väkommen med din ansökan! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2020
  • Ansök senast: 29 juli 2020

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024