Trönnberg & Co Förvaltnings AB rekryterar och expanderar!

Trönnberg & Co Förvaltnings AB rekryterar och expanderar!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vår kund, Trönnberg & Co Förvaltnings AB, växer och söker nu en medarbetare för anställning på heltid till en kombinerad roll, ekonomiassistent/hyresadministratör. Trönnberg & Co förvaltar till största delen privata fastighetsägare samt vissa aktiebolag, bostadsrättsföreningar och andelshus. Fastigheterna består mestadels av bostadshus i Stockholms innerstad, men även kontors- och affärsfastigheter. Företaget har ca 25 medarbetare och förvaltar idag drygt 120 fastigheter. De sitter i nya ljusa lokaler vid Stadions idrottsplats.

Arbetsuppgifter:
Trönnberg & Co expanderar och söker därför dig som vill vara med och bidra till fortsatt framgång. Din roll kommer vara varierad men med stort fokus på ekonomi. Du kommer att stötta redovisningsteamet med traditionella ekonomassistentuppgifter (ca 70%) samtidigt vara en tillgång för gruppen som arbetar med hyresadministration (ca 30%).

Dina främsta arbetsuppgifter kommer därför att bestå av;

• Kontering samt enklare bokföring
• Avstämningar
• Avisering, hyror och avgifter
• Panter och överlåtelser


Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent i minst två år och har erfarenhet av lättare bokföring samt avstämningar. Du behöver inte kunna hela det ekonomiska flödet men du bör ha en grundförståelse eller utbildning i Bokföring 1 och 2 samt kanske arbetat på en mindre byrå där du sett allt från ax till limpa. Har du också arbetat med hyresadministration och hyresjuridik är detta mycket meriterande, likaså om du arbetat i fastighetssystemet Vitec.

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du sätter kunden i centrum och det är en självklarhet att alltid agera serviceinriktat och leverera i tid samt med hög kvalité. Som person har du en god kommunikativ förmåga, hög arbetsmoral och är prestigelös. Du strukturerar effektivt upp ditt arbete och trivs bra med att både ha arbetsuppgifter som du sköter självständigt men också i samarbete med andra. Vi lägger stor vikt på inställning/attityd. Vi letar efter en person som är driven, engagerad, serviceminded och lagspelare som lyssnar in.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2020
  • Ansök senast: 30 augusti 2020

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


21 november 2024