OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Om företaget
TRR Trygghetsrådet stöttar uppsagda tjänstemän, arbetsgivare och fackligt förtroendevalda inom privat sektor. Vi är en icke vinstdrivande stiftelse med 40 års erfarenhet av omställning. Vårt mål är att tiden från ett arbete till ett annat ska bli så kort, effektiv och meningsfull som möjligt.
TRR har cirka 250 medarbetare och finns på drygt 40 platser över hela landet. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Cirka 32 000 företag med 850 000 medarbetare är anslutna till TRR. Stiftelsen TRR Trygghetsrådet bildades 1974 och ägs av arbetsgivarförbunden inom Svenskt Näringsliv och fackförbunden inom PTK.
Läs mer om TRR på TRR.se
Dina arbetsuppgifter
Är du en ordningsam och datakunnig person med servicekänsla? Nu söker TRR Trygghetsrådet en administratör till verksamheten i Växjö.
Som administratör på TRR kommer du främst arbeta med service – både internt och externt. Du har även ett helhetsansvar för administration kring vår rekrytering i regionen. Att administrera våra aktiviteter, samt utforma och ta hand om utskick och beställa kontorsvaror, ingår också i dina arbetsuppgifter.
I rollen som administratör är du spindeln i nätet och ser till att det är ordning och reda på vårt kontor i Växjö. Om något exempelvis går sönder eller behöver bytas ut, är du den självklara personen övriga medarbetare på kontoret vänder sig till.
Tjänsten, som är en visstidsanställning på ett år, ställer krav på mognad och livserfarenhet. Vi ser också gärna att du har kunskaper om det lokala näringslivet.
Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du är flexibel, serviceinriktad, glad och positiv. Du har en god empatisk förmåga och skinn på näsan. Du har en säljande personlighet med förmåga att behålla lugnet i stressade situationer. Att du har en god administrativ fallenhet, är strukturerad med förmåga att hålla ordning och reda, ser vi som en självklarhet.
Du har:
• gymnasiekompetens
• minst 10 års erfarenhet från arbetslivet
• erfarenhet av rekrytering
• god datakunskap och telefonvana
• goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift
• en stilistisk förmåga och koll på layout.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag, dock senast den 17 april 2017.
Har du frågor? Ta gärna en första kontakt med Josefin Gustavsson via telefon 0470-740080.
Välkommen med din ansökan!