OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Värdesätter du att få möta och hjälpa människor och letar efter ett givande deltidsjobb? Då kan detta vara jobbet för dig!
Just nu söker vår kund en receptionist att förstärka deras reception i utgångspunkten på 50%, med stora möjligheter till heltid framöver. Som receptionist kommer du att spela en viktig roll genom att välkomna besökare och vara tillgänglig när övrig personal har möten.
Här får du chansen att jobba på en trevlig arbetsplats mitt i centrala Göteborg på gångavstånd ifrån Brunnsparken och Centralstationen.
Din profil!
Vi letar efter dig som är självgående och som har ett trevligt bemötande och positiv energi. Du gör gärna det lilla extra och gör alltid ditt bästa för att besökaren ska känna sig välkommen och få det de behöver för att känna sig trygga och nöjda.
För att vara aktuell för rollen behöver du ha god administrativ förmåga och digital kompetens och behärska svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. Kanske har du tidigare erfarenhet av att arbetat som receptionist eller liknande, men det är inget krav. Erfarenhet av ekonomiadministration är ett stort plus.
Bra att veta!
Du kommer bli anställd som Temp-Team konsult. Som konsult omfattas du av gällande kollektivavtal och får en engagerad konsultchef för att säkra att du kommer väl till rätta på din nya arbetsplats.
Är det dig vi söker?
Skicka in din ansökan som receptionist redan idag. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen.
Har du några frågor? Tveka inte att kontakta rekryterare Alexander Pettersen på apn@temp-team.se.
Vi ser fram emot din ansökan!