OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Letar du efter ditt första administrativa jobb där du kan lära och utvecklas? Är du en person som trivs med att arbeta på kontor och använda datorn som ditt främsta arbetsredskap? Är du noggrann, strukturerad och redo att arbeta effektivt? Då kan vi ha det perfekta jobbet för dig!
Randstad söker nu juniora administratörer att ansluta till vårt team hos Postnord i Örebro, som är beläget i Pilängen. Detta är ett uppdrag som startar snarast och sträcker sig 6 månader framåt, med goda chanser till förlängning. Anställningen är schemalagd på dagtid, måndag till fredag, från 07:30 till 16:00, och motsvarar 100% av en heltidsanställning. Denna tjänst har en fast månadslön på 22 000:-
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så skicka in din ansökan redan idag!
Som administratör hos Randstad blir du en del av vårt team och arbetar nära någon av våra kunder. Du får samma fördelar hos Randstad som du kan förvänta dig från andra arbetsgivare, inklusive kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatter på träningskort. Utöver detta öppnar vi upp möjligheter för din karriärutveckling. Du kommer att få möjlighet att utforska olika företagskulturer och branscher, vilket kommer att bidra till att utveckla din kompetens och berika ditt CV. Tjänsten kan innebära många möten och därför är det värdefullt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Om du är en driven person som är van att arbeta självständigt, och letar efter en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya nätverk, kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som tulladministratör arbetar du i första hand med att administrera ärenden i system för att överföra information för vidare behandling. Du kommer på sikt att arbeta med att lämna import- och exportdeklarationer för kundens räkning samt granska och registrera fakturor i det interna systemet. Utbildning kommer att ske på plats och byggas på efterhand för att öka kompetensen och utveckla arbetsuppgifterna.
Arbetstider
08:00-17:00
Kvalifikationer
För den här tjänsten behöver du ha fullständig gymnasieutbildning. Det är viktigt att du är ansvarstagande och kan arbeta självständigt men också i team för att uppnå de gemensamma målen och leverera hög kvalité mot kunderna. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska, fler språk är meriterande. Vi ser gärna att du har mycket god datorvana samt noggrannhet i jobbet som utförs. Som person ser vi att du är driven och strukturerad i ditt arbetssätt samt välkomnar problemlösning.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald
För att lyckas i rollen som administratör bör du ha:
Fullständig gymnasieutbildning.
Uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.
Ha en god datorvana då rollen kräver att man jobbar mot ett visst mål/hastighet i sina ärenden.
Körkort och tillgång till bil
Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044