OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om ADAPTUS
ADAPTUS är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag med verksamhet på flera orter. Vi är en del av Jobzone-koncernen med mer än 50 lokala kontor i Norge och Sverige.
Våra verksamhetsområden är främst logistik, produktion, butik och kontor. Genom en gedigen branschkunskap och höga krav på kvalitet, leveranssäkerhet och kundservice vill vi vara det självklara valet för företag som behöver hyra in eller rekrytera personal.
Vår Kund
Kunden är verksam inom mobila events. De är nu är engagerade i ett projekt som sträcker sig över 10 veckor med start i mitten på juni. Det är en utställning som är uppbyggd i en specialutformad trailer som ska visas upp på ca 30 olika platser över hela Sverige.
Dina arbetsuppgifter
I din uppgift ingår det att ta kontakt med kunden för att kontrollera att allt är förberett för ankomst och uppställning av trailern. Väl på plats kommer du vara behjälplig, genom att finnas till hands och kunna rycka in vid enklare praktiska behov. För att du ska trivas och göra ett bra arbete underlättar det därför att du är lyhörd, gärna tar egna initiativ och har förmågan att kunna samarbeta.
Arbetstider
Det finns möjlighet att ta ledigt och åka hem några dagar under de 10 veckorna, men till största del kommer du vara i tjänst under den här tiden.
Krav
Krav är att du har CE-kort och god erfarenhet av att köra trailer.
Meriterande
Förutom att du är en skicklig chaufför ser du dig själv som lite av en ”fixare”, som kan se om det behöver göras något extra på plats. Du är flexibel och tycker om att ha kundkontakt.
Tillsättning
Tillsättning sker löpande och ansökan sker via hemsidan. Tveka inte att söka redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Ericsson
Linda Ericsson