OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu två erfarna receptionister på deltid för vår kunds räkning, ett PR konsultföretag i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta som receptionist och utföra traditionella receptionistsysslor som växelhantering, posthantering, konferensrumsbokningar, budhantering och besök. Några av arbetsuppgifterna är följande: . Behärska växeln Netwise, med vidarekopplingar . Behärska växeln 3 Switch, med vidarekopplingar . Hantera konferensbokningar . Ordna cateringbeställningar . Boka telefonkonferenser och guida användare . Hantera frankeringsmaskinen . Lunchbetalningar och handkassa . Rutiner kring företagspaket . Budhantering . Posthantering . Tidningsrutiner . Taxibokningar . Stor förståelse för VIP gäster och ge dem det lilla extra . Faxhantering . Kaffe hantering . Avstämning med husfru, vaktmästare och kock . Fakturahantering . Beställning av passerkort Du ska även ha stor förståelse för vem som arbetar på vilken avdelning, vem som är assistent åt vem. Engelska och svenska i tal och skrift är ett krav, samt en hel del danska kan förekomma. Du ska även vara service inriktad, lyhörd, alert, stresstålig och vara positiv. Tycker du att tjänsten låter intressant samt att du vill arbeta deltid förmiddag eller eftermiddag, kanske kombinerat med studier eller liknande ansök då på vår hemsida. www.inhouse.se/lediga tjänster/adm
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013