OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
För en kund i Växjös räkning söker vi dig som är finskspråkig och nyexaminerad civilekonom alternativt har några års erfarenhet inom området. Som ekonomiassistent ska du arbeta med sedvanliga ekonomiuppgifter som löpande bokföring, leverantörs- och kundreskontra, fakturering, inbetalningar och bankavstämningar.
Du är tillgänglig från mitten på september och kan arbeta heltid.
Din profil
Vi söker dig som antingen är nyexaminerad civilekonom alternativt har ett par års praktisk erfarenhet av bland annat leverantörs- och kundreskontra. Goda språkkunskaper i finska är ett krav. Dina allmänna datorkunskaper ska vara goda. Meriterande är om du har erfarenhet av Visma SPCS. Vidare så gillar du att arbeta under högt tempo och du har hög servicekänsla.
Tjänsten inleds som konsultuppdrag via Maxkompetens under sex månader, för att sedan övergå till anställning direkt hos kunden.
Start: Mitten på september
Arbetsplats: Växjö
Arbetstid: Heltid, dagtid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638