Två juniora Backofficehandläggare till OPR med start omgående

Två juniora Backofficehandläggare till OPR med start omgående

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person med talang för administration och har tidigare erfarenhet inom bank-eller annan kundservice ?

Nu söker vi två juniora Backofficehandläggare till OPRs Backoffice-team där du tillsammans med dina kollegor på kreditavdelningen kommer att hjälpa deras kunder med att få en bättre vardag genom att leverera smidiga ekonomiska lösningar. I den här rollen kommer du att jobba med att granska samt hantera inkommande ansökningar på deras konsumentprodukter EverydayPlus och Fixza men även hantera administrativa uppgifter så som att besvara olika frågor via telefon, mail och chatt.

Om företaget:
Vill du arbeta i ett härligt och ambitiöst team på ett väletablerat och expansivt bolag som satsar mycket på sina anställda?! Här jobbar ett framåtlutat gäng som har roligt på jobbet på ett energifyllt företag som värdesätter sina anställda genom att ta väl hand om sin personal. Det här är även en social arbetsplats som arrangerar mycket aktiviteter och för sina medarbetare och ger dem möjlighet att delta på olika event. Arbetet utgår från kontoret beläget mitt i Stockholms centralaste delar. OPR-Finance AB är ett svenskt företag med tillstånd av Finansinspektionen att bedriva finansieringsverksamhet. Ägare är OPR-Finance Oy med huvudkontor i Helsingfors som sedan starten 2005 har hjälpt över 300 000 företag och privatpersoner med finansiering i flera europeiska länder. I dagsläget så har OPR-Finance AB fyra varumärken under sig, EverydayPlus samt Fixza som riktar sig mot konsumenter och OPR-Företagslån samt OPR-Företagslån Flex som riktar sig mot företag.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera inkommande ansökningar på ett effektivt och professionellt sätt
- Aktivera autogiro på beviljade kontrakt
- Hantera inkommande telefonsamtal & email från kunderna
- Hantera utgående samtal för att slutföra kunders ansökningar
- Hjälpa kredithandläggarna med vissa administrativa uppgifter
- Bygga nära & långsiktiga kundrelationer med befintliga kunder
- Vara delaktig i förbättringsarbeten och projekt


Vi söker dig som…

- Har intresse för ekonomi / finans
- Har erfarenhet av kundservicearbete
- Har erfarenhet av kredithandläggning, ej krav men ett stort plus
- Är en måldriven person med stort resultatfokus
- Är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska
- Som person ser vi att du är noggrann, organiserad, självgående och har en stark vilja för att bli bättre
- Grundläggande kunskaper i Officepaketet är meriterande



Vidare ser vi att du är proaktiv och håller dig uppdaterad kring trender som berör ditt område, du brinner för att höja kundupplevelsen och sprider gärna din kunskap internt.

Praktisk information
Start: Omgående
Plats: Centralt i Stockholm
Tider: 40 timmars vecka mellan 08.00-17.30

I den här rekryteringsprocessen samarbetar OPR Finance med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Tom på telefonnummer 076 213 5006 eller via tom@thewofi.se. Selektering av CVn och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2021
  • Ansök senast: 26 mars 2022

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Kredithandläggare till Marginalen!

Kredithandläggare till Marginalen!

28 november 2024

HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024