OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår vision är Trygghet, glädje, hemma tillsammans gör vi det goda livet möjligt!. Bostaden är en viktig del i människors liv och med vår vision vill vi förmedla både trygghet och glädje och att vi tillsammans med våra hyresgäster skapar hem att trivas i.
Mitthem är Sundsvalls största hyresvärd med cirka 5 800 lägenheter. Bolaget ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Mitthem befinner sig sedan några år tillbaka i en expansiv fas med både nyproduktion och omfattande underhåll. Vi är ca 50 anställda och i teamet du kommer tillhöra är vi 9 st. medarbetare.
Nu söker vi två kundcentermedarbetare. 1 tjänst är en tillsvidareanställning och 1 tjänst är ett vikariat med start enligt överenskommelse tom sista augusti.
Vi söker dig som vill ha ett varierande arbete med stora möjligheter till personlig utveckling och där du får arbeta tillsammans i teamets positiva arbetsklimat.
Som kundcentermedarbetare är du Mitthems ansikte utåt. Det innebär en bred och intressant roll för dig som vill ha ett spännande arbete och som vill vara med och bidra till social och ekonomisk hållbarhet.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetet erbjuder stor variation av arbetsuppgifter och du behöver ha ett stort fokus på kundservice både med våra externa och interna kontakter.
Vi har kontakt med våra kunder via telefon, mejl, chatt och i vår reception. Varje bemötande är unikt och proffsigt oavsett vilken väg vi blir kontaktad.
Arbetet innebär att ta emot inkommande samtal där du svarar på olika frågeställningar, informerar och hanterar felanmälningar. Det innebär också att arbeta med uthyrning av lägenheter, parkeringar och förråd. Vi kommunicerar även ut direkt till kund, t.ex. trapphuslappar, sms och mejlutskick i både digitala kanaler och via anslag.
Ordinarie arbetstid är vardagar 8.00-16:35.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasiekompetens och minst 3 års aktuell arbetslivserfarenhet inom kundservice eller växel och administrativa arbetsuppgifter.
Du behöver känna dig bekväm med att använda de digitala verktygen och du hanterar Officepaketet. Meriterande om du har arbetat i fastighetssystemet Vitec.
Du har en god kommunikativ förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift i svenska och engelska. Meriterande med övriga språk.
Vi erbjuder ett självständigt arbetssätt med stort eget ansvar och att få ett nära samarbete både med kollegorna inom avdelningen och med kollegorna på andra avdelningar. Du känner dig trygg i kundservicerollen och tycker det är roligt att ge service utöver det vanliga till våra kunder.
Arbetsdagen kan snabbt förändras och du kan behöva planera om och prioritera bland arbetsuppgifterna, du kommer hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Du kommer att arbeta i ett mindre sammansvetsat team som är mån om att tillsammans effektivisera och utveckla arbetet, där vi vill att du är med och bidrar till den fortsatta digitala utvecklingen som vi brinner för och är stolta över.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder dig flextid, möjlighet till visst distansarbete, friskvårdstimme och friskvård.
ÖVRIGT
1 tjänst är en tillsvidareanställning på 100%, tillträde enligt överenskommelse.
1 tjänst är ett vikariat på 100% med start enligt överenskommelse tom sista augusti.
Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid.
Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons.
Sista ansökningsdag: 2021-10-24
Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: : https://www.raddning.info/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanst-i-beredskap
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.