OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo AB är ett av Sveriges ledande Service Management-företag med ca 8 000 medarbetare och en omsättning på drygt 3 miljarder kronor.Koncernen omsätter 14,7 miljarder EUR och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris.Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag och offentlig sektor. Som en av våra nya medarbetare inom Affärsstöd får du bland annat arbeta tillsammans med våra affärsutvecklare, driftsenheter och vår produktorganisation för att nå uppsatta mål.Du möter en organisation som befinner sig i ett intressant utvecklingsarbete, där du får stora möjligheter att påverka din roll och att bidra i en spännande process.Om du söker en spännande utmaning inom försäljning och har rätt erfarenhet, inställning och driv - då erbjuder vi goda framtidsutsikter för dig hos oss på Sodexo.Ditt uppdrag I rollen kommer du att både självständigt och tillsammans med andra att agera samordnande projektledare och hålla ihop anbudsarbetet mellan affärsutveckling, driftsenhet och produktorganisation.På uppdrag av affärsutvecklingssidan kommer du att få ansvara för att anbud utformas och kalkyleras utifrån givna former, samt enligt de överenskommelser som gjort med den aktuella kunden.Dessutom kommer du att få ansvara för kalkyleringen av det driftsupplägg som driftsenheten, i samarbete med produktorganisationen, arbetat fram för att kunna leverera rätt service till kunden i fråga.Organisatoriskt rapporterar du till Produktchef Facilities Services och geografiskt kommer du att bli placerad vid vårt huvudkontor i Västberga strax utanför Stockholm.Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du har ekonomisk eller teknisk högskoleutbildning.Har du rätt yrkeserfarenhet i kombination med avslutat ekonomiskt gymnasium, kan detta eventuellt kompensera för den formella högre utbildningen.Utbildningen måste du ha kompletterat med kommersiell erfarenhet eller driftserfarenhet av relevanta serviceenheter.Vi tror att du även har flerårig erfarenhet av kalkyl- och anbudsarbeten.Det är givetvis meriterande om du har vana från offentliga upphandlingar.Det är dessutom viktigt för rollen att du kan uttrycka dig obehindrat i såväl tal som skrift, och du behöver ha en god nivå på dina kunskaper i engelska.Som person är du noggrann, initiativrik och sammanhållande.Det betyder att du kan arbeta strukturerat och organiserat, har högt kvalitetsmedvetande samt att du gör få fel.Trots detta kan du växla tempo och prioritera för att möta deadlines och hantera arbetstoppar.Du kan också söka nya utmaningar - både inom och utom ditt ansvarsområde - samt söker möjligheter att hjälpa andra innan de ens hunnit fråga.I detta ligger även att du kan driva ditt eget arbete för att nå uppsatta mål och att du aktivt försöker bli mer effektiv i arbetet.Du klarar också av att planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt.Du kan förutse problem och utvecklar beredskapsplaner för att kunna möta dessa om de skulle uppstå.Dessutom har du förmågan anpassa kort- och långsiktiga mål så att de överensstämmer med helhetsbilden.Att du har kontroll på hur projekten utvecklas, samt att verktyg och mallar är uppdaterade, säger sig självt.Ansökan och kontakt Är du intresserad av denna tjänst behöver vi din ansökan med CV senast 2010-08-20, via www.assessio.se/rekrytering.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,