OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på heltid med start omgående och pågår i ett framåt. Efter avslutat konsultuppdrag finns möjlighet till förlängning alternativt anställning direkt hos kunden. Du kommer utgå från kontoret i Årstadal, nära Liljeholmens tunnelbanestation, där företaget sitter i fräscha och stora kontorslandskap.
Ditt uppdrag
Som orderadministratör ligger ditt fokus på arbete med företagets webbshop samt inköp av IT-produkter. Du bevakar inkommande order och stöttar säljorganisationen. En stor det av kommunikationen med externa parter sker via telefon och mail. På Advania tillhör du ett team på 19 personer där det finns en härlig teamkänsla. Du förväntas arbeta självständigt i din roll och med anledning av det söker vi dig som har erfarenhet av en liknande roll inom administration.
Din bakgrund
Vi söker dig med erfarenhet från en administrativ roll, helst med fokus på inköp- och/eller orderhantering. Det är meriterande om du tidigare arbetat med webbshop/portal och har du dessutom arbetat inom IT-branschen kan detta uppdrag vara extra intressant för dig!
Förutom ovanstående kunskaper och erfarenheter lägger vi stor vikt vid att du är en serviceinriktad person med en positiv och trevlig inställning. Du kommunicerar oklanderligt med såväl interna kollegor som externa leverantörer och ingen uppgift är för liten för dig. För att trivas i rollen som orderadministratör ser vi att du behöver vara självgående, stresstålig och strukturerad även under arbetstoppar när det är mycket att göra. Du utför dina arbetsuppgifter med stor noggrannhet, god prioritering och tummar inte på kvalitet i leveransen.
Om Advania
Advania är ett nordiskt IT-företag verksamt på omkring 20 platser i Sverige, Island, Norge, Finland och Danmark. Advanias uppdrag är att hjälpa sina kunder att arbeta smart och med genomtänkta IT-lösningar för att förenkla deras vardag. Läs gärna mer om Advania och deras kultur och värderingar här.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.
The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.
Nyfiken på att veta mer?
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och Affärsområdeschef Johan Fernström (johan.fernström@thepace.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!