Två personliga assistenter till ett rullande arbetsschema

Två personliga assistenter till ett rullande arbetsschema

Arbetsbeskrivning

IGS Admin AB är ett konsultföretag med erfarenhet inom assistansbranschen i över 20 år. Med våra tjänster skapar vi möjligheten för kunder som driver personlig assistans i egen regi att fokusera på själva assistansen.
Vi fick i uppdrag att hjälpa med rekrytering till en av våra kunder i Karlskoga.
Som egen arbetsgivare strävar kunden efter att ha en arbetsplats där alla personliga assistenter har god arbetsmiljö och möjlighet till kompetensutveckling. På denna arbetsplats får nya anställda en utförlig introduktion och löpande handledning.
Kunden söker två kvinnliga personliga assistenter i åldern 25-55 år som kan kommunicera på svenska eller spanska och vill ha ett stabilt och utvecklande arbete.
Du som söker ska vara ansvarstagande, lyhörd, flexibel med förmåga att improvisera, men visa respekt för kundens integritet. Du är trygg i dig själv och din yrkesroll.
Du ska ha god fysik. Personkemi värderas högre än formella meriter.
Som personlig assistent ska du hjälpa mig med allt som förekommer i min vardag såsom personlig hygien, förflyttningar, påklädning, matlagning, hushålls- och vardagssysslor samt när kunden är ute på olika aktiviteter.
Om detta låter intressant och du tror att du kan passa tjänsten, skicka gärna din ansökan till monicabusetti@hotmail.com. Bifoga gärna ditt personliga brev och CV.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KS 2034
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2023
  • Ansök senast: 31 oktober 2023

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024