OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning nya medarbetare till deras kundtjänst, inriktning supportfrågor.
Företaget är ett utav världens största inom sin genrer och i sin produktion av mobiltelefoner, surfplattor och datorer.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att hjälpa kunder via telefon, mail och chatt med deras tekniska frågor. Det är en first line support så de frågor du kommer att hantera är av lättare karaktär, men om du har ett stort intresse för uppgifterna så är chanserna goda till avancemang och att få klättra inom deras supportavdelningar.
Krav för tjänsten är gymnasieexamen - godkänd i kärnämnerna svenska, matematik & engelska. Meriterande är om du har gått IT-linje på gymnasiet eller har ett stort intresse för datorer och teknik och sysslar mycket med det på din fritid. Har du ett intresse för service och kanske även erfarenhet från serviceyrken så är även det meriterande.
Tjänsten är på heltid
Kontoret ligger i centrala Stockholm.
Arbetsstart slutet av januari / början av februari 2017
Kollektivavtal.
Varierande arbetstider dagtid & helger
Möjlighet till bonus
Sprio är ett rekryterings- och bemanningsföretag som i första hand arbetar för att ge unga personer en skjuts ut på arbetsmarknaden.Är du nyfiken på att veta mer och har frågor eller funderingar, kontakta oss gärna på hej@sprio.se
Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, support, chat, telefon, mail