Tysktalande administratör, orderhantering

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Till ett företag i Växjö söker vi efter en god administratör till deras orderavdelningen.
Jobbet innebär orderhantering inkl sammanställning och dokumentation.




Formell kompetens
God erfarenhet av administrativt arbete.
Mycket god datavana.
Goda kunskaper i tyska, tal och skrift.
Teknsik förståelse.



Din bakgrund
Som sökande har du tidigare erfarenhet av administrativt jobb gärna med orderhantering.
Teknisk förståelse/bakgrund är ett krav.

Personliga egenskaper
Som sökande är du flexibel, nogrann och positivt inställd tilll nya utmaningar. Det är viktigt att du har lätt för att lära och att du är bra på att samarbeta.



Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Planerad tillsvidareanställning/Heltid/Växjö



Tillträdesdag
Omgående eller enligt överenskommelse.

Information
Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 25 oktober 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024